Geir D Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Well done alle sammen! Høyt nivå på det dere har postet Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Klinker til med en versjon til av et tidligere postet bilde. Synes det kledde en konvertering til b/w samt en touch Sephia... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Her er noen flere bilder fra meg. Har noen til, men de tar jeg i morgen 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Her er noen flere bilder. Sauer er ålreite dyr, men de kan være kule også Man går igjenom snø,is og vann for og få tatt bildet korrekt. Et par bygninger og et tradisjonelt s/h gjerde. 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Mangler vi ikke bilder fra noen deltakere her? Likte forresten det siste bildet ditt av gjerdet veldig godt Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Det er alltid noen som trenger lengre tid enn andre før de legger ut bilder Kanksje de lever mer spennende liv enn oss Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det er alltid noen som trenger lengre tid enn andre før de legger ut bilder Kanksje de lever mer spennende liv enn oss Mer spennende liv en oss?? Neppe! Jeg tror dem bare er ufattelig klumsete når dem redigerer Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Mangler vi ikke bilder fra noen deltakere her? Jepp. Jeg håper at jeg får gått gjennom og lagt ut noen bilder i kveld. Har vært et sant styr her i helga. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg er utrolig dårlig på navn, men mener det er en eller to til i tillegg til Shirmah som mangler? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Er vel kanskje bare jannis som mangler ja, etter at Shirmah har lagt ut sine..... Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 [snip]Jeg er utrolig dårlig på navn... [/snip] Du er ikke alene... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Skal se om jeg får de ut i dag. Vært veldig opptatt de siste dagene... Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Da fikk jeg endelig surra meg til å titte gjennom bildene her! Det var veldig mye flott fra dere andre, må jeg si. Mange morsomme bilder av rare fotografer fra BjerkneZ, og jeg synes Ulfgre sine bilder av bikkje og av piano var spesielt stilige. Stubbebildet til Johnsa synes jeg også stakk seg ut litt, det likte jeg godt. Takk for en super tur som jeg håper blir gjentatt snart! Mine bidrag: Fuji X100 på alle bortsett fra de av øyet, der ble det E-M5 og 75mm. Større versjoner om man klikker på. Endret 9. april 2013 av Shirmah 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Skal se om jeg får de ut i dag. Vært veldig opptatt de siste dagene... Mener du å si at du har et liv utenom dette altså? Lenke til kommentar
Johnsa Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Flotte bilder! Jannis glemte å ta av linselokket før han begynte å knipse, så det ble dårlig med bilder :nei2: Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Poster like greit nå hvilket av bildene til Jannis jeg likte best 4 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Menneh... hvis man tar bilde med linselokket på og kameraet står i et av de halvautomatiske programmene så vil vel egentlig bildet bli grått og ikke svart? Ikke for at man bør starte noen diskusjon rundt dette, men kanskje mens vi venter? Lenke til kommentar
Johnsa Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hvordan vet du det egentlig? 1 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hva om man har på solblender da, BjerkneZ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå