tomsi42 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Takk for et trivelig treff. Her poster vi blinkskuddene fra i dag. 2 Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Takker for ett hyggelig treff. Her er noen bilder fra meg. Alle tatt med Sigma 35 Art som var eneste objektivet jeg tok med. 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Mine pent i samlingen din ulfgre. God reklame for 35mm-eren. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Her er noen av mine: 2 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Tusen takk for en kjempefin tur! Veldig bra bilder dere har fått til. Her er noen bilder fra meg: 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Mye pent fra deg også, Rowdy Yates. Har nå gått igjennom bildene fra Engelsviken og Elingård. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Da har jeg også fått gått igjennom bildene fra Onsøy Kirke og gården nedenfor. 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Her var det mye flott ja! Takk for en hyggelig fototur alle sammen Skal snart få lastet opp mine bilder også... 1 Lenke til kommentar
Johnsa Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Takk for en hyggelig tur! Her kommer noen bilder fra meg: Vesta by Andreas Johnson, on Flickr. Nikon D3000 50mm Stein by Andreas Johnson, on Flickr. Canon EOS M 18-55mm Stink eye by Andreas Johnson, on Flickr. Nikon D3000 50mm Elingaard by Andreas Johnson, on Flickr. Nikon D3000 50mm Elingaard 2 by Andreas Johnson, on Flickr. Canon EOS M 18-55mm Drikkevann by Andreas Johnson, on Flickr. Canon EOS M 18-55mm Stubbe by Andreas Johnson, on Flickr. Canon EOS M 18-55mm 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Saltholmen jo... Har tilbrakt mange sommertimer der i barndommen... 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Driver og laster over bildene fra minnekortet nå, så får nok vente til i morgen med og poste de. Forøvrig takk for et fint treff 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Det ble også en del "portrettbilder" fra meg i dag, så jeg velger å legge disse i eget innlegg. De andre bildene mine kommer etter vært Ikke noe fiksfakseri med disse bildene. Bare en kjapp lett justering for dokumentasjonens skyld. Her er vertfall de bildene jeg tok av gutta i dag: Endret 6. april 2013 av BjerkneZ 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Det var Saltholmen ja! Ikke vært der på noen år, men syntes det var noe kjent med husene og den steinen. Mye fine bilder! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Takk for det Rowdy Yates Her er vertfall mine bidrag for i dag (Eller i går heter det vel nå som klokken har passert midnatt med god margin) Takker alle sammen for en hyggelig tur Endret 7. april 2013 av BjerkneZ 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Mye fint fra Johnsa og Bjerknez også. Morsomme studier av fotografer i aksjon Apropos fotografer, det ser ut som om de har fått øye på noe her 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Takk for det Tom Ja, der har vi faktisk fått øye på et øye, og dette bildet er det jeg til slutt ble mest fornøyd med av de jeg tok der Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Helt på tampen tok jeg også et bilde med min Samsung Galaxy S3. I dagslys funker jo et mobilkamera helt greit egentlig: Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Klinker til med et bilde til som jeg nesten ikke har redigert i det hele tatt.... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Sånn, nå har jeg tid til overs Hvorfor alle fotografer går ned på knærne hver gang jeg ankommer vet jeg ikke, men jeg liker det Noe nautiske motiver til og begynne med, tatt med 15-85 IS Et par med 100mm macro Et par s/h bilder på tampen. Har en gjeng til men får dele opp litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå