mariusberg Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Heisann! Her kommer en rekke mindre spørsmål 1. fant et program som heter "Junk Mail Filter Update" er dette noe malware crap? 2. IE, når man klikker inn på en link, leser litt også går tilbake til den forrige siden, da er det et ønske om å havne på samme sted på den siden som man var på men dette skjer ikke, en instilling? 3. Skulle gjerne fått satt litt instillinger på sensitiviteten på en laptop mus, men finner det ikke selv om jeg har oppdatert drivere. trodde sånt skulle være mulig? 4. Skulle installere et program som spurte om "WtSmpEvt64.dll" er dette en windows systemfil som mangler? evnt. da kjøre windows repair med cd? Takker for svar! Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hei! Det du lurer på i pkt 1 er sikkert et program, men jeg ville ikke ta det i bruk. Bruk heller windows essentials i stedet. 2. Ja, hvilket os er det du kjører, 86 eller 64? Nettleseren skal jo gå tilbake til den forrige siden om du klikker tilbake valget. 3 Det er da ikke noe problem å stille inn bevegelses hastigheten på musa. Den skal du jo finne på kontrollpanelet. Om du ikke ser den, så klikk på handlingssenter og bruk søkerverktøyet for å finne feilen. 4. Du har sannsynligvis fått et virus, men prøv dette verktøyet til å fjerne det: http://maxoptimizer.com/dllerrors-database/wtsmpevt64-dll-info-dllanalysis.html Har du forresten et oppegående virusprogram på maskinen? BmOnline Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Hei. takk for svar. 1. greit å vite! 2. 64 bit windows 7 3. Ønsker flere instillinger på padden, på hvor den skal merke! 4. Den linken der fikk jeg beskjed av eset om er malware på! Er eset smart security på maskinen! Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hei. takk for svar. 1. greit å vite! 2. 64 bit windows 7 3. Ønsker flere instillinger på padden, på hvor den skal merke! 4. Den linken der fikk jeg beskjed av eset om er malware på! Er eset smart security på maskinen! Ja, jeg lurte på om du benyttet mus? Eller er det padden du bruker? Du skriver jo mus i innledningen på feilen du ønsker å finne ut av. Har du vært inne på kontrollpanelet og sett om du finner mus alternativene? Nå kjenner jeg ikke til Eset, men har du brukt Eset hele tiden eller nylig tatt det i bruk? BmOnline Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 finner ingen flere alternativer der, prøvd oppdatering av driver også! Har brukt eset på maskinen hele tiden! Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Jeg fant da ut at du muligens har et virus på maskinen? Hva med å avinstallere det du har og installere Windows essentials? Google etter den fila du viste til WtSmpEvt64.dll, så ser du svaret. Om ditt virusprogram er godt, så skulle det jo sette det i karantene, så du fikk fjernet det på din maskin. BmOnline Endret 6. april 2013 av BmOnline Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Eset skal jo være et av de beste på markedet! Er telenor sitt mobilt bredbånd program som ber om filen! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ikke last ned dll filer fra nettet - det kommer som oftest med programmet. Dersom du får beskjed om at du mangler WtSmpEvt64.dll når du skal bruke mobiltbredbånd, last ned mobilbredbånds-programmet fra: Programvare for Mobilt Bredbånd Type maskin har du? Hadde vært fint med produsentens navn & modellnummer. Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Er der det er lastet ned fra! Er en asus laptop, har ikke noe mer konkret info nå dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå