Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ekorn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Er ikke dette teknisk fullkomment, tro? Hvertfall for mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Flott serie Jan Erik! Likar orginalen best - synes komposisjonen er hakket betre her. Bakgrunnen er også her meir etter min smak. Smakar fugl av dette... eeh ekorn meiner eg:) Magnar Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nydelig bilde av Ekornet! Enig med Erik kan ikke se noen feil i dette nei. Liker det lille dybdeskarpheten/duse bakgrunnen. Liker også den fine skarpheten og kontrasten, som først riktig kan nytes i full størrelse. Holder en knapp på versjon en, som har bedre kommposisjon og hvor fokuset ser ut til å sitte bedre. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Et meget godt komponert bilde med en fin bakgrunn som fremhever motivet. Fargene oppleves som gode. jeg lånte bildet til Light Room for å se hvor mye justering som skulle til for at eksponeringen ble bedre. Som nå så virker bildet undereksponert og derfor noe flatt. Jeg gjorde kun 2 små justeringer: 1) Exposer: +1,20 2) Whites: +0,33 Dette vil også forandre Histogrammet slik at du kan se hvor mere dynamisk bildet blir. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Er ikke dette teknisk fullkomment, tro? Hvertfall for mine øyne. Bøyer meg i støvet ...moro dette Erik..D7100 leverer så det holder;) Flott serie Jan Erik! Likar orginalen best - synes komposisjonen er hakket betre her. Bakgrunnen er også her meir etter min smak. Smakar fugl av dette... eeh ekorn meiner eg:) Magnar Hehe..takker for flott kommentar...tar litt tid å lære dette men er vel på rett vei tror jeg:) Nydelig bilde av Ekornet! Enig med Erik kan ikke se noen feil i dette nei. Liker det lille dybdeskarpheten/duse bakgrunnen. Liker også den fine skarpheten og kontrasten, som først riktig kan nytes i full størrelse. Holder en knapp på versjon en, som har bedre kommposisjon og hvor fokuset ser ut til å sitte bedre. Tusen takk.Det er også min favoritt:)..så langt..ble noen hundre ser du:) Et meget godt komponert bilde med en fin bakgrunn som fremhever motivet. Fargene oppleves som gode. jeg lånte bildet til Light Room for å se hvor mye justering som skulle til for at eksponeringen ble bedre. Som nå så virker bildet undereksponert og derfor noe flatt. Jeg gjorde kun 2 små justeringer: 1) Exposer: +1,20 2) Whites: +0,33 Dette vil også forandre Histogrammet slik at du kan se hvor mere dynamisk bildet blir. Takker og flott du prøver,så det setter jeg pris på...slikt en lærer av:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Tusen takk;) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Syntes dette ble veldig bra Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Så vakkert en skulle ikke tro det var muligt!!1 likte eg personligt best!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Syntes dette ble veldig bra Kjempe takk:) Så vakkert en skulle ikke tro det var muligt!!1 likte eg personligt best!! Kjempe takk;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Utrolig vakkert ... misunnelsesverdig :) 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Utrolig vakkert ... misunnelsesverdig :) Tusen takk Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Kjekt å kunne beskue alldeles nydelige ekornbilder! Synes V1 var spesielt bra, jeg da! Ikke mye å utsette på disse, nei! Denne Nikon/Sigma-komboen ser også ut til å funke svært så bra, iallefall sammen med deg! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Kjekt å kunne beskue alldeles nydelige ekornbilder! Synes V1 var spesielt bra, jeg da! Ikke mye å utsette på disse, nei! Denne Nikon/Sigma-komboen ser også ut til å funke svært så bra, iallefall sammen med deg! Tusen takk Svein.Moro når ting går på skinner...men er dager alt går ræva også,men de bilde slettes..hehe;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg