adre Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Har et problem med koden min jeg prøver å gange split_int(2) med 60 men det fungerer ikke skal også gange split_int(1) med 60 men den fungerer. Jeg ser virkelig ikke hva jeg har gjort galt her. Dim txt As String = ListView1.Items(0).SubItems(1).Text Dim spltt() As String Dim split_int(2) As Integer Dim stot As Integer Dim mtot As Integer Dim htot As Integer spltt = txt.Split(":") split_int(0) = spltt(0) split_int(1) = spltt(1) split_int(2) = spltt(2) stot = split_int(0) ' mtot = split_int(1) * 60 htot = split_int(2) * 60 Label3.Text = "" 's = spltt(0) 'm = spltt(1) * 60 'h = 60 * spltt(2) Label3.Text = htot + stot + mtot End Sub Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Du lager et array med 2 elementer men forventer å finne tre... Lenke til kommentar
adre Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 ? split_int(0) = spltt(0) split_int(1) = spltt(1) split_int(2) = spltt(2) Den viser det tallet som jeg har i arrayen men ikke det tallet * med 60 så den bare viser foreksempel 5 ikke 600 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det eneste du ganger med 60 er htot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå