Cooky Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) For noen måneder tilbake var jeg alkoholliker på grunn av en sykdomstilstand, og alkohol holdt dette i sjakk. Men jeg sluttet å drikke i begynnelsen av Januar, siden jeg fikk et benzodiazepin av legen, og dette legemiddelet fungerte mye bedre. Jeg drakk i omtrent et halvt år, hvor jeg i ca. 1 måned drakk meg full nesten hver dag. Dette har resultert i bollemage (selv om den er blitt en del mindre de siste månedene etter hver som jeg har gått ned i vekt), og selv bukser som passer, eller er for store får jeg ikke igjen knappen på uten at den sprekker på grunn av magen. - Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt denne magen, så den blir mer lik resten av kroppen uten kirurgiske inngrep? - Om jeg må ty til kirurgiske inngrep, hvilke valg/alternativer har jeg? Og hva ligger prisen på? - Jeg veier ca. 80 kg, og disse kiloene er jeg ganske sikker på kommer fra magen. Endret 6. april 2013 av Cooky Lenke til kommentar
Crusis Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Prøv å kutte ut brødprodukter, melk og lignende. Brød har mye gjær, og det eser magen opp. Kjenner en som hadde en svær mage men ellers normal, og magen forsvant den. sammen med trening. Mat med mye syre i kan og være et problem, da kroppen ikke klarer kvitte seg med syren, men må lagre den i fettceller, ofte i mageområdet på menn..sitron i vann feks kan kansellere den effekten syrer har på kroppen..dette er småting en kan prøve, og det bør bli en livsstil. Ville aldri tenkt på operasjoner engang, de jeg har sett som har gjort det får varige, synlige arr, og bieffektene kan være mange. Først og fremst må du tenke deg slik du vil være, og da følger ofte tankens handling med i praksis..også elsk deg selv og kroppen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå