3j3jr3j32j Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) ..øml Endret 12. april 2013 av 3j3jr3j32j Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hvor ofte er du på do? Det høres ut som du har ekstremt treg mage pga manglende fiber i kosten. Lenke til kommentar
3j3jr3j32j Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Hvor ofte er du på do? Det høres ut som du har ekstremt treg mage pga manglende fiber i kosten. En gang om dagen / hver andre dag Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Det er jo rimelig normalt. Hvis du mener at du har et balansert kosthold så er det nok bare å ta en tur til fastlegen. Lenke til kommentar
3j3jr3j32j Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Det er jo rimelig normalt. Hvis du mener at du har et balansert kosthold så er det nok bare å ta en tur til fastlegen. Er vel på tide for det. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Prøv en fibertablett til hvert måltid. Selv om du har masse fiber i kostholdet er det ikke sikkert det er nok likevel. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hva spiser du typisk ? I forhold til det du har skrevet før så høres det ut som du har problemer med fordøyelsen din og at tarmen din er betent. Har du forsøkt noe av det du har fått tips om før ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Vel, det eneste jeg har hatt som er i nærheten av det der, er at det føles ut som at noe vrenger seg rett under ribbeina og "over" magesekken, liksom akuratt der du merker at ribbeina slutter. Dette varer maaange timer, og det ender med at jeg prøver å sove. Var på legevakten, de fant aldri noe, og hu japsa i kassa mente at det kunne være noe syreproblemer i magen. (Jeg hadde drukket sprit den natten, også spist en sterk kebab senere den dagen det skjedde.) Jeg fikk noen brustabeletter som ikke hjalp, men ifølge en kompis av meg, så kunne det være mulig at jeg måtte ha slike syrenøytraliserende brustabeletter som han også har gitt meg. Aner ikke om det er sånn du føler det, men det skjer kanskje et par ganger i året, og som oftest om kostholdet ikke er noe bra i det hele tatt, + 2 ganger når jeg drakk "Coop appelsinbrus", uten at det trenger å ha noen konkret sammenheng. Har du spurt legen? Anonym poster: fd1261e966535d5930fdaca870a9c210 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå