Ph.D Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg våknet en morgen og kjente plutselig noe som kom inn i øyet mitt. Jeg prøvde å få det ut, men så ingenting. Smerten var veldig plagsom i 2-3 dager etterpå, men etter det var smerten mildere. De neste 6 ukene (fram til nå) har øyelokket på det vonde øyet gjort små rykkende bevegelser, som om det prøver å få vekk noe. De siste to ukene har øyet blitt verre igjen, med mye svie særlig ute i mye lys. Det vonde øyelokket ser litt annerledes ut enn det friske. Hva i huleste er dette?? Det er så irriterende! Tortur! Og hva kan jeg gjøre? Besøke fastlege? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Kjøp øyeskyllevann i 2ml pipetter og skyll minimum tre ganger om dagen. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Gå til fastlegen, vil tro du trenger en lokal antibiotikabehandling. Kan være både øyebetennelse eller en betent hårsekk e.l. Ømfintlighet for lys kan også tyde på infeksjon et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå