Laila - Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Det er ikke lov til å spise snø, sa du ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Flott portrettbilete av Stokkandhoa! Fin skarpheit og gode detaljer. Bra:) Magnar Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Fint skarp portrett av anda! Morsom tittel. Lyningen av øyet i versjon to gjør lliten forskjel syns jeg. Flott som det er Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Festlig motiv og et supert bilde Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Knallfint J1 Endret 6. april 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Flott Stokkand nerbilde J 1 Er mye snø at spise på Andøya så velkommen God helg Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Bra skarphet,men ørlite mer lys på øyet;) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Artig bilde med den snøen, Jentungen 1 ! Fru and har kanskje fortjent et "Catchlight" i øye, men da må du være bevisst hvor lyskilden (sol, blitz, o.l ) er og tenke på at innfallsvinkel til øyet er lik utfallsvinkel fra øye. Da må du ikke stille deg for langt ut til siden slik at kamera er utenfor denne utfallsvinkelen. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Flott portrettbilete av Stokkandhoa! Fin skarpheit og gode detaljer. Bra:) Magnar Tusen takk Magnar! Fint skarp portrett av anda! Morsom tittel. Lyningen av øyet i versjon to gjør lliten forskjel syns jeg. Flott som det er Tusen takk Fotopoulsen Tittelen bare kom av seg selv Festlig motiv og et supert bilde Tusen takk Thorild Knallfint J1 Tusen takk J2 Flott Stokkand nerbilde J 1 Er mye snø at spise på Andøya så velkommen God helg Takk Leif, skal si til han at han skal reise til deg på Andøya Bra skarphet,men ørlite mer lys på øyet;) Tusen takk Jan Erik Syntes også at øyet var litt mørkt, men vet ikke hvordan det skal være Artig bilde med den snøen, Jentungen 1 ! Fru and har kanskje fortjent et "Catchlight" i øye, men da må du være bevisst hvor lyskilden (sol, blitz, o.l ) er og tenke på at innfallsvinkel til øyet er lik utfallsvinkel fra øye. Da må du ikke stille deg for langt ut til siden slik at kamera er utenfor denne utfallsvinkelen. Tusen takk Birger. Det var lærerikt, og jeg kal ta det med meg. Mye ender og svaner rundt omkring så det er ikke umulig med mange forsøk til Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Den ser glad ut,likte nok snøen!!topp rett på bilde. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Den ser glad ut,likte nok snøen!!topp rett på bilde. Tusen takk Tor r! Uten snøen hadde ikke bildet vær noen ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg