Gå til innhold

Det er ikke lov til å spise snø, sa du ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig bilde med den snøen, Jentungen 1 ! :)

Fru and har kanskje fortjent et "Catchlight" i øye, men da må du være bevisst hvor lyskilden (sol, blitz, o.l ) er og tenke på at innfallsvinkel til øyet er lik utfallsvinkel fra øye. Da må du ikke stille deg for langt ut til siden slik at kamera er utenfor denne utfallsvinkelen.

Lenke til kommentar

Flott portrettbilete av Stokkandhoa! Fin skarpheit og gode detaljer.

Bra:)

Magnar

Tusen takk Magnar! :)

Fint skarp portrett av anda! Morsom tittel. Lyningen av øyet i versjon to gjør lliten forskjel syns jeg. Flott som det er :)

Tusen takk Fotopoulsen :) Tittelen bare kom av seg selv :)

Festlig motiv og et supert bilde :)

Tusen takk Thorild :)

Knallfint J1 :thumbup:

Tusen takk J2 :)

Flott Stokkand nerbilde J 1 :) Er mye snø at spise på Andøya så velkommen :) God helg :thumbup:

Takk Leif, skal si til han at han skal reise til deg på Andøya ;)

Bra skarphet,men ørlite mer lys på øyet;)

Tusen takk Jan Erik :) Syntes også at øyet var litt mørkt, men vet ikke hvordan det skal være :)

Artig bilde med den snøen, Jentungen 1 ! :)

Fru and har kanskje fortjent et "Catchlight" i øye, men da må du være bevisst hvor lyskilden (sol, blitz, o.l ) er og tenke på at innfallsvinkel til øyet er lik utfallsvinkel fra øye. Da må du ikke stille deg for langt ut til siden slik at kamera er utenfor denne utfallsvinkelen.

Tusen takk Birger. Det var lærerikt, og jeg kal ta det med meg. Mye ender og svaner rundt omkring så det er ikke umulig med mange forsøk til :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...