Gå til innhold

Siemens ST55

Morten HS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er forsatt bare t-mobile varianten uten datakabel som er tilsalgs i tyskland. Tviler derfor på 1.okt(komplett), tror 24.okt til (mpx) er mer riktig. Jeg har kjøpt den fra tyskland. Er rimelig bra fornøyd, kameraet/skjerm er ikke akkurat egnet til å skille fra hverandre tvillinger, men bra nok (for meg). Er utrolig bra meny til siemens å være. Pen telefon. Men jeg måtte lade etter 30timer, da hadde jeg tatt ca 30 bilder og pratet i 1,5timer i telefonen. Er ikke imponert over det.

Lenke til kommentar
Det er forsatt bare t-mobile varianten uten datakabel som er tilsalgs i tyskland. Tviler derfor på 1.okt(komplett), tror 24.okt til (mpx) er mer riktig. Jeg har kjøpt den fra tyskland. Er rimelig bra fornøyd, kameraet/skjerm er ikke akkurat egnet til å skille fra hverandre tvillinger, men bra nok (for meg). Er utrolig bra meny til siemens å være. Pen telefon. Men jeg måtte lade etter 30timer, da hadde jeg tatt ca 30 bilder og pratet i 1,5timer i telefonen. Er ikke imponert over det.

Hvor mye ga du for den?? Og hvor lang tid tok det? Åssen betalte du?

Lenke til kommentar
Var kanskje vell kritisk til batteriet, satt jo å tasta på den HELE tiden...

Tar ca en måned før batteriet er blitt skikkelig "trent opp" og det blir alltid feil å sjekke standby-tid de første ukene :)

En liten indikasjon får man selvsagt men :)

Tror min ST55 holder seg i ca 5 dager mellom hver lading nå.

Lenke til kommentar

Telebutikken skal jeg ikke si noe stygt om, men de kommer med tilbudene litt for tidlig. Gjorde det med T610 også (P800 også + T300 om jeg ikke husker feil) samt 7210. Så anbefaler at du spør en i telebutikken. EN jeg kjenner sier at den skal komme i september, så stoler på ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...