Morten HS Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Noen som vet når denne mobilen kommer til Norge og hva den vil ligge på i pris??? :-? :-? :-? Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Kommer i uke39 (ikke spør meg når det er..) og vil koste like under 3000,- (bl.a. på mpx.no , komplett.no osv) Lenke til kommentar
Goody Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Molna...du vet sikkert om det foreligger noen norske tester av ST55? Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har sett bare engelske foreløpig. Testen på Club-Siemens er engelsk, men gjort av norsker Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Ja, norsker. Eller nordmenn om du vil :-) Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Ok takk, Uke 39 er neste uke.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 st 55 er blitt litt forsinket til norge... kanskje kan vi håpe på begynnelsen av okt? Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Forsinket? Hvordan vet du dette?? Lenke til kommentar
chagall Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Det er forsatt bare t-mobile varianten uten datakabel som er tilsalgs i tyskland. Tviler derfor på 1.okt(komplett), tror 24.okt til (mpx) er mer riktig. Jeg har kjøpt den fra tyskland. Er rimelig bra fornøyd, kameraet/skjerm er ikke akkurat egnet til å skille fra hverandre tvillinger, men bra nok (for meg). Er utrolig bra meny til siemens å være. Pen telefon. Men jeg måtte lade etter 30timer, da hadde jeg tatt ca 30 bilder og pratet i 1,5timer i telefonen. Er ikke imponert over det. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Nei, ST55 har veldig dårlig batteri kapasitet, TFT skjermer suger jo strøm... :-? Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Uke 39 er i dag. men det er fremdeles bare mandag... uke 39 er ikke over før Søndag.. ( eller fredag for butikkenes del...) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Det er forsatt bare t-mobile varianten uten datakabel som er tilsalgs i tyskland. Tviler derfor på 1.okt(komplett), tror 24.okt til (mpx) er mer riktig. Jeg har kjøpt den fra tyskland. Er rimelig bra fornøyd, kameraet/skjerm er ikke akkurat egnet til å skille fra hverandre tvillinger, men bra nok (for meg). Er utrolig bra meny til siemens å være. Pen telefon. Men jeg måtte lade etter 30timer, da hadde jeg tatt ca 30 bilder og pratet i 1,5timer i telefonen. Er ikke imponert over det. Hvor mye ga du for den?? Og hvor lang tid tok det? Åssen betalte du? Lenke til kommentar
chagall Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 www.einfachpreiswert.de totalt 2750kr, 273 Euro - tysk moms + norsk mva + tollgebyr+ swift betaling Lenke til kommentar
chagall Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Var kanskje vell kritisk til batteriet, satt jo å tasta på den HELE tiden... Men har et inntrykk av telefonen er litt mindre solid enn gamle siemenser Lenke til kommentar
Trio Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Telebutikken hadde jo denne i salgs avisa si... Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Var kanskje vell kritisk til batteriet, satt jo å tasta på den HELE tiden... Tar ca en måned før batteriet er blitt skikkelig "trent opp" og det blir alltid feil å sjekke standby-tid de første ukene En liten indikasjon får man selvsagt men Tror min ST55 holder seg i ca 5 dager mellom hver lading nå. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Telebutikken skal jeg ikke si noe stygt om, men de kommer med tilbudene litt for tidlig. Gjorde det med T610 også (P800 også + T300 om jeg ikke husker feil) samt 7210. Så anbefaler at du spør en i telebutikken. EN jeg kjenner sier at den skal komme i september, så stoler på ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå