jeanette roger Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Flowtin dream Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Herlig og friskt, Jeanette og veldig gjenkjennelig, det måtte være ditt bilde :-))) 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Har ikke så mye fornuftig å si her, kan bare si at jeg liker dem jeg også Friske, mystiske og glade Ja det er jo vår, herlig )) 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Herlig og friskt, Jeanette og veldig gjenkjennelig, det måtte være ditt bilde :-))) Tusen takk,hyggelig kommentar og høre, Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Herlig og friskt, Jeanette og veldig gjenkjennelig, det måtte være ditt bilde :-))) Tusen takk Jentungen 2,det var hyggelig sagt,ønsker dere en riktig god foto helg,herlig finne seg en ny hobby :) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Kjempeherlig og friskt man bllir glad av dette! mvh Tove 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Meget fint satt sammen i farger og som serie.med god beskrivelse til og bli glad av. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Kjempeherlig og friskt man bllir glad av dette!mvhTove så hyggelig sagt,det blir jeg glad av,ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Meget fint satt sammen i farger og som serie.med god beskrivelse til og bli glad av. så hyggelig Tor,det blir jeg glad for at du likte det,ønsker deg en fin glad dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg