Gå til innhold

Laste ned windows 7 gratis

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal bygge en ny data, så såg jeg at windows 7 koster 800kr + ...

Vet noen om en måte og få det gratis på ? som å cracke det eller noe ? Kan heller kjøpe bedre sjermkort til den prisen.. så synest det er bortkastet og bruke så mye penger på en data til 5k på ett operativsystem, Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er IKKE mye penger på et OS. når man bruker flere hundre på et spill man bruker noen timer til dagen kan man godt bruke noe penger på et OS man bruker hele tiden, til og med når man spiller spillet

uansett ts, ja, man kan cracke og styre på, men når det gjelder os går man ofte glipp av oppdateringer osv og må gjerne re-cracke etterhvert,

Jeg har dog noen ekstra windows 8 lisenser, send pm for tilbud

Lenke til kommentar

Hei,

Går du på videregående eller universitet? Det er ofte mulig og få gratis windows lisens fra dem, er bare å spørre IT-ansvarlig om hvordan man gjør dette. Er snakk om de dreamspark greiene.

https://www.dreamspark.com/

Ellers er det bare å velge den windowsfila med høyest antall seeds på piratebay, lese kommentarer om den inneholder virus eller noe sånt. Dette er strengt ulovelig og gjøres på eget ansvar. Jeg kjørte piratwindows og det er utrulig irriterende hver gang den ikke klarer å valideres. Det enkleste er å skaffe seg en lovlig lisens slik jeg gjorde via universitet for eksempel.

Eller så kan du knabbe en windowslisens fra en PC som er kastet på el retur. Denne vil mest sannsynlig ikke fungere med din maskin, men da går det muligens ann å ringe microsoft eller sende bilde av lisensen til dem å få den låst opp

Lenke til kommentar

Det er IKKE mye penger på et OS.

Windows er ganske dyrt egentlig. Os X 140 kr, eller 14,- hvis du har ti mac'er å fordele på. Linux 0,-. Litt irriterende, er ikke pc-bygger og ikke Windows-bruker, så win-lisensen er for meg hundrevis av kroner rett i dass (nesten) hver jævla gang jeg kjøper ny pc.

Lenke til kommentar

Windows er ganske dyrt egentlig. Os X 140 kr, eller 14,- hvis du har ti mac'er å fordele på. Linux 0,-.

Linux-distroer er gratis ja, men å kalle Windows for dyrt fordi oppdateringene av OSX koster skjorta all den tid man betaler dyrt for operativsystemet uten valgmulighet når man kjøper en Mac - som er eneste måte å skaffe det på - blir for dumt.

Lenke til kommentar

Linux-distroer er gratis ja, men å kalle Windows for dyrt fordi oppdateringene av OSX koster skjorta all den tid man betaler dyrt for operativsystemet uten valgmulighet når man kjøper en Mac - som er eneste måte å skaffe det på - blir for dumt.

Her stemmer ingenting, enkelt og greit, annet enn at du sef. skal få ha din subjektive oppfatning av om 140,- er dyrt eller billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...