MaDKiM Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 jeg har en server som kjører med Windows NT. Jeg skal oppgradere(reinstallere) til win2000, men jeg vil helst ta vare på alle brukerkontoene slik at jeg slipper å legge dem inn på nytt(ca 200 brukere). Er det mulig og få overført dem enkelt eller må jeg lage alle brukerne på nytt? Takker for svar Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 hmm, noenganger lurer jeg på hvorfor jeg er arbeidsløs. uansett, ja, er fult mulig, bare sett inn windows 2000 serveren og velg oppgrader. men har du NT 3.51 må du først oppgradere til 4.0 for å kunne oppgradere til 2000. Finnes masse info på microsoft.com. forøvrig er det en god regel å ta backup av serveren og teste på en annen datamaskin først. deretter gjøre det på serveren. avhengig av hvor mye oppetid du må ha. er oppetid viktig, test først. btw lite informativ topic... Lenke til kommentar
MaDKiM Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Bedre nå? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 "Hjelp!!! til oppgradering av server" er et elendig topic. bruk drive image til å ta backup i tilfelle noe går til helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå