Jentungen2 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Kongsberg Marken med Kongsberg Skisenter i bakgrunn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nydelig bilde med mange vakre dtaljer særlig lysstjernene og fargene pluss for lang lukketid og lysstripene i rødt:) mvh Tove Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Takk for det, Ovidia2 Endret 6. april 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 ja dette likte jeg oxo..syntes fargene gjorde et stort pluss i dette,ble lekkert... masse fine bilder du tar om dagen,gøy følge med deg..rekker ikke altid skrive men titter altid innom... ha en strålende dag jeanette Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Flott nattbilde med fin stemning. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Flott nattbilde....God helg Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) ja dette likte jeg oxo..syntes fargene gjorde et stort pluss i dette,ble lekkert... masse fine bilder du tar om dagen,gøy følge med deg..rekker ikke altid skrive men titter altid innom... ha en strålende dag jeanette . Takk for hyggelig kommentar Jeanette, det gjelder å holde motivasjonen og inspirasjonen i gang, så jeg gjør som deg i perioder hvor det er travelt, stikker snuta innom av og til uansett, hehe ..... Endret 6. april 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Flott nattbilde med fin stemning. . Takk for det fotopoulsen . Flott nattbilde....God helg . Takk for det Leif og god helg til deg også . Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Meget fine bilder,spennene helhet i dei med mange gode detaljer!! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Meget fine bilder,spennene helhet i dei med mange gode detaljer!! . Takk for det, Tor :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg