Gå til innhold

Nytt kabinett med plass til vannkjøling.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du en ide på hva slags deler du skal bruke i vannkjølinga?

Jeg skal kjøle gpu, cpu og ram. Når det kommer til radiatorer, så har jeg bestilt 3x120 30mm og 2x120 60mm. 3x120 skal jeg ha i toppen og 2x120 i bunnen. Man kan også kjøpe 1x120 30-60 mm, og plassere den bak.

Endret av ace85
Lenke til kommentar

Har du en ide på hva slags deler du skal bruke i vannkjølinga?

Har egentlig ikke sett noe spesielt på delene, tenkte først å finne et kabinett som hadde gode muligheter for vannkjøling.

Innser nå at jeg burde ha sett etter deler først og så tatt kabinett etter det. :hmm:

Men ettersom kabinettet måtte byttes uansett, grunnet for dårlige termiske egenskaper i det jeg har nå, og vannkjølingen kommer etter hvert, så tenkte jeg dessverre litt omvendt.

Men regner med at switch 810 har plass til det meste som trengs, og har sett at stort sett alle de som har kjøpt det, er fornøyd med det.

Endret av KCT91
Lenke til kommentar

Har egentlig ikke sett noe spesielt på delene, tenkte først å finne et kabinett som hadde gode muligheter for vannkjøling.

Innser nå at jeg burde ha sett etter deler først og så tatt kabinett etter det. :hmm:

Men ettersom kabinettet måtte byttes uansett, grunnet for dårlige termiske egenskaper i det jeg har nå, og vannkjølingen kommer etter hvert, så tenkte jeg dessverre litt omvendt.

Men regner med at switch 810 har plass til det meste som trengs, og har sett at stort sett alle de som har kjøpt det, er fornøyd med det.

Bare å følge med på arbeidsloggen min, så får du sikkert ideer til vannkjølinga di.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1497651

Lenke til kommentar

Bare å følge med på arbeidsloggen min, så får du sikkert ideer til vannkjølinga di.

http://www.diskusjon...owtopic=1497651

Så litt igjennom den i går, og skal følge med den videre.

Hvilket farge-theme går du for?

Er selv veldig usikker, men blir vel enten hvit/blå, sort/rød, eller sort/grønn.

De er vel kanskje de mest vanlige, men får se hva jeg velger, har enda et par dager før lønningen kommer inn :dribble:

Lenke til kommentar

Så litt igjennom den i går, og skal følge med den videre.

Hvilket farge-theme går du for?

Er selv veldig usikker, men blir vel enten hvit/blå, sort/rød, eller sort/grønn.

De er vel kanskje de mest vanlige, men får se hva jeg velger, har enda et par dager før lønningen kommer inn :dribble:

Sort, gull og blå.

Kompresjonsnipplene er gull, stort sett alt annet er sort og blå kjølevæske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...