KCT91 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Har spurt her etter en liten liste men det er kun Corsair 800D, -900D og switch 810 som har blitt nevnt. Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Har du en ide på hva slags deler du skal bruke i vannkjølinga? Jeg skal kjøle gpu, cpu og ram. Når det kommer til radiatorer, så har jeg bestilt 3x120 30mm og 2x120 60mm. 3x120 skal jeg ha i toppen og 2x120 i bunnen. Man kan også kjøpe 1x120 30-60 mm, og plassere den bak. Endret 7. april 2013 av ace85 Lenke til kommentar
KCT91 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Har du en ide på hva slags deler du skal bruke i vannkjølinga? Har egentlig ikke sett noe spesielt på delene, tenkte først å finne et kabinett som hadde gode muligheter for vannkjøling. Innser nå at jeg burde ha sett etter deler først og så tatt kabinett etter det. Men ettersom kabinettet måtte byttes uansett, grunnet for dårlige termiske egenskaper i det jeg har nå, og vannkjølingen kommer etter hvert, så tenkte jeg dessverre litt omvendt. Men regner med at switch 810 har plass til det meste som trengs, og har sett at stort sett alle de som har kjøpt det, er fornøyd med det. Endret 7. april 2013 av KCT91 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Switch 810 har plass til en 360+240 når det gjelder radiatorplass. Men det å ha et sted å montere pumpe/tank blir litt mer vrient, med mindre du bruker en 5,25" bay for en komboløsning. Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Har egentlig ikke sett noe spesielt på delene, tenkte først å finne et kabinett som hadde gode muligheter for vannkjøling. Innser nå at jeg burde ha sett etter deler først og så tatt kabinett etter det. Men ettersom kabinettet måtte byttes uansett, grunnet for dårlige termiske egenskaper i det jeg har nå, og vannkjølingen kommer etter hvert, så tenkte jeg dessverre litt omvendt. Men regner med at switch 810 har plass til det meste som trengs, og har sett at stort sett alle de som har kjøpt det, er fornøyd med det. Bare å følge med på arbeidsloggen min, så får du sikkert ideer til vannkjølinga di. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1497651 Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Switch 810 har plass til en 360+240 når det gjelder radiatorplass. Men det å ha et sted å montere pumpe/tank blir litt mer vrient, med mindre du bruker en 5,25" bay for en komboløsning. Jeg har bestilt denne http://www.aquatuning.no/product_info.php/info/p13666_Alphacool-pump-mount-universal-for-120-140mm-fans-radiators.html Man har jo også EK UNI holder som et alternativ. Lenke til kommentar
KCT91 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Bare å følge med på arbeidsloggen min, så får du sikkert ideer til vannkjølinga di. http://www.diskusjon...owtopic=1497651 Så litt igjennom den i går, og skal følge med den videre. Hvilket farge-theme går du for? Er selv veldig usikker, men blir vel enten hvit/blå, sort/rød, eller sort/grønn. De er vel kanskje de mest vanlige, men får se hva jeg velger, har enda et par dager før lønningen kommer inn Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Så litt igjennom den i går, og skal følge med den videre. Hvilket farge-theme går du for? Er selv veldig usikker, men blir vel enten hvit/blå, sort/rød, eller sort/grønn. De er vel kanskje de mest vanlige, men får se hva jeg velger, har enda et par dager før lønningen kommer inn Sort, gull og blå. Kompresjonsnipplene er gull, stort sett alt annet er sort og blå kjølevæske. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg går for cobber, svart og blå Lenke til kommentar
KCT91 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Hovedkortet og ram er blått og sølv-ish Så får vel bli noe med blått da, ettersom det blir mer gjennomført hvis det matcher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå