AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hei! Jeg har vaert student i utlandet i et aar naa, og der har jeg royket mye cannabis. Naar jeg kommer tilbake til Norge har jeg tenkt til aa ta en generell legesjekk med blodprove for aa se hvordan helsa ligger an av div. grunner. Det jeg lurer paa er hvordan vil legen reagere hvis h*n skjonner at jeg er en hypping cannabisroyker, og vil jeg vaere i noen fare med tanke paa det norske regelvaerket? Takk! Anonym poster: 6dc70a8b86dd1dc755d0707ec2044cb5 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Blodprøver og urinprøver vil kun sjekkes for det det skal sjekkes etter. Med andre ord har du ingenting å frykte :-) Dessuten har leger taushetsplikt så du kan i teorien bare fortelle legen at du røyker uten at legen kan eller vil gjøre noe. Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ingenting å bekymre seg for. Mange steroidebrukere er helt åpne om bruken sin for legen, uten at han kan melde og si i fra eller noe til politiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå