AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg er en gutt på 17 år som føler meg totalt vraket. Jeg har blitt brukt en gang av en jente og dolket i ryggen 2 ganger av min bestevenn. Måten jeg mener med at han "dolket meg" er at han visste hvem jeg likte så begynte han å prøve seg og fekk hun. Følte meg helt verdiløs helt for noen uker siden da jeg møtte ei fantastisk jente som fekk meg til å glømme hun andre. Vi gjorde mye isammen, snakkte, spilte fotball osv. Deverre hadde eg fått meg nye venner og jeg sa til han ene at jeg hadde føleser for henne. Han sa han skulle hjelpe meg og lovte å ikke prøve seg på henne. 3 uker senere får jeg en telefon fra han der han sier at han har innrømt at han har liky henne til hun og at hun også liker han. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, greier ikke å få henne ut av hodet, og lider av depresjon. Noen tips hva jeg burse gjøre? Noen sier det hadde vært lurt å innrømme det til jenta at jeg liker henne. Takk for svar. Anonym poster: 880059e8bcd6d5f6ea944ae9737b5cc9 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Vel, for det aller første virker han bestevennen din ikke som noe bestevenn. Forstår det kan være vanskelig å droppe en god venn, men hvis han har gjort de tingene der gjentatte ganger er dette ikke et bra tegn fra hans side. Vurder å holde kontakten med han på et minimum, hvertfall om kjærlighetsforhold. Forstår du er deppa fordi han stjal hun dama du begynte å få god kontakt med. Har du snakket med henne i ettertid? Det er nok en god idé vil jeg tro å ta en prat med henne. Høre åssen ståa er, kanskje be henne med ut igjen? Ikke la deg true av han "bestevennen". 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Den jenta var tydeligvis ikke interessert i deg uansett. Aksepter at både jenter og venner har egne ønsker og tanker. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Har du snakket med henne i ettertid? Det er nok en god idé vil jeg tro å ta en prat med henne. Høre åssen ståa er, kanskje be henne med ut igjen? Ikke la deg true av han "bestevennen". Har snakket med hun og bedde henne ut nå, og hun virket positiv. "Bestevennen" lar jeg ikke bli truet av lengre ettersom jeg dro til han fordi han ødela for meg bevisst. Han har begynt å henge med jenta litt mindre, så må nok prøve å ta sjansene jeg får til å være med jenta. Det hjalp mye med svar, takk Krokanrull Anonym poster: 880059e8bcd6d5f6ea944ae9737b5cc9 1 Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg er en gutt på 17 år som føler meg totalt vraket. Jeg har blitt brukt en gang av en jente og dolket i ryggen 2 ganger av min bestevenn. Måten jeg mener med at han "dolket meg" er at han visste hvem jeg likte så begynte han å prøve seg og fekk hun. Følte meg helt verdiløs helt for noen uker siden da jeg møtte ei fantastisk jente som fekk meg til å glømme hun andre. Vi gjorde mye isammen, snakkte, spilte fotball osv. Deverre hadde eg fått meg nye venner og jeg sa til han ene at jeg hadde føleser for henne. Han sa han skulle hjelpe meg og lovte å ikke prøve seg på henne. 3 uker senere får jeg en telefon fra han der han sier at han har innrømt at han har liky henne til hun og at hun også liker han. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, greier ikke å få henne ut av hodet, og lider av depresjon. Noen tips hva jeg burse gjøre? Noen sier det hadde vært lurt å innrømme det til jenta at jeg liker henne. Takk for svar. Anonym poster: 880059e8bcd6d5f6ea944ae9737b5cc9 Du blir nødt til å være litt mer frampå når det gjelder disse damene da vet du, og få i gang forholdet raskere. Du får rett og slett prøve deg, og la det stå til:). og kanskje slutte blande inn venner i disse tingene, for det ser ut som de benytter deg som inngang til disse jentene og det er unødvendig. 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Føler du deg nul verd? Ja, da er du null verd. Greier ikkje å bli kjent med jenter føre dei ligg og sprellar i senga til kompisen? Ja, då er du ikkje noko å samle på for jentene. Velkomen til klubben, forresten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå