Cashew Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hei! Sliter med at jeg ikke får gitt en hardiskpartisjon bokstavnavn, slik at jeg får tilgang til den via Min Datamaskin. Jeg finner den i Diskbehandling, men det er ikke mulig å tilordne stasjonsbokstavnavn. Noen som har vært borti lignende? Dette skal da være (D:)-disken. (C:)-disken er ok. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kunne du lagt ved et bilde av diskbehandling? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Er det en ny hard disk, må du nok initialesere (eller hva det nå heter) den først i Diskbehandling før du kan gi den en bokstav. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Du må partisjonere disken først. Lenke til kommentar
Cashew Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Her er et screenshot av diskmanager. Som dere ser er eneste muligheten jeg har å slette partisjonen. Lenke til kommentar
Cashew Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Du må partisjonere disken først. Ja, gjerne det! Har du en fremgangsmåte å vise meg? Er det en ny hard disk, må du nok initialesere (eller hva det nå heter) den først i Diskbehandling før du kan gi den en bokstav. Hvordan initialiserer jeg disken? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Slette, og så opprett ny... Du mister selvsagt all informasjonen på den. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Men du har jo valget der, "Endre stasjonsbokstav og -baner". Prøv det du. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Det er grået ut, han får ikke trykket på det. Slett disken og legg den til på nytt, så ordner det meste seg selv. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Her er et screenshot av diskmanager. Som dere ser er eneste muligheten jeg har å slette partisjonen. Den disken der er C-disken din. DU MÅ IKKJE FINNE PÅ Å GJØRE NOE MED DEN!!!! For å finne disken du skal partisjonere må du scrolle ned, du vil finne den under DVD-spilleren som en disk uten partisjoner. Høyreklikk på den og velg størrelse, så skal den komme opp i filbehandleren/Min Datamaskin. Lenke til kommentar
Cashew Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Den disken der er C-disken din. DU MÅ IKKJE FINNE PÅ Å GJØRE NOE MED DEN!!!! For å finne disken du skal partisjonere må du scrolle ned, du vil finne den under DVD-spilleren som en disk uten partisjoner. Høyreklikk på den og velg størrelse, så skal den komme opp i filbehandleren/Min Datamaskin. Her er ett større bilde av diskbehandling. Har ikke flere disker listet opp som du ser. Lenke til kommentar
Cashew Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Det er grået ut, han får ikke trykket på det. Slett disken og legg den til på nytt, så ordner det meste seg selv. Takk, det var visst ikke verre nei. Trykket på slett, og fikk deretter valg om å tilordne den på ny. En kjapp formatering av partisjonen løste problemet, og den er nå aktiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå