eriknor Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Touch down Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 He, he! Veldig bra fanget! Slike speilinger gjør susen! :) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nydelig med farten og speilingen. I tillegg til alt er rent og godt å se på, så får bildet meg til å smile å bli glad. Artig kar Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) J1 har vel sagt mye som jeg også ønsker å si her, men legger også merke til de flotte `fartsstripene` i vannet bak artigkaren Finner litt støy når jeg åpner i fullstørrelse og skulle selvfølgelig ønsket litt mer luft foran i bildet, men vet hvor vanskelig det er, så dette er jo bra, hehe Endret 6. april 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Takk for kommentarene. Litt støy ja, først syns jeg bildet ble for dårlig til å legges ut, men litt støy ødelegger ikke for situsjonen. Når det gjelder luft foran, har jeg mer å gå på, men valgte dette utsnittet for å få med fartsstripene og samtidig unnåå midtstilling Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Flott fanget/Fotografert!! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Stilig og anderledes positur. God koposisjon og flott speiling. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Flott " Touch Down " med speiling Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Meget vakert bilde.klart fint med en behagelig komp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg