Gå til innhold

[Løst] Er PNY GeForce GTX 670 XLR8 Enthusiast Edition et greit kjøp?

Anbefalte innlegg

Hjelper en kompis med å sette opp ny PC nå og ser på dette kortet:

http://www.pixmania.com/no/no/12917732/art/pny/geforce-gtx-670-xlr8-enth.html#srcid=1911&CodePromo=oui

kommer på 2435kr inkludert sending, så det ser da billig og greit ut. Jeg har ingen erfaring med PNY så har noen noe innspill, så setter jeg pris på det

Han skal spille noen eldre spill med 3 skjermer, så ett gtx 670 burde holde. Han er Nvidia fan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en god deal for et godt skjermkort, så ville uten tvil utnyttet sjansen.

Ser ut til at det stort sett er et vanlig GTX 670 med referansedesign, som forventet fra PNY. Referansekjøleren er ikke det aller verste når det kommer til kjølingen i seg selv, men den støyer mer enn nok.

Ellers ser det ikke ut til at kortet har fått noe spesielt når det kommer til negativ omtale, så går ut i fra at det er et OK kjøp?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Skal han bestille fra pixmania? Har hørt litt "skremmende" greier om dem.

Har hørt mye skremmende om dem. Spesielt ang. retur og slikt.

Kortet er greitt nok det, men jeg hadde nok satset på et annet kort. F. eks. Asus GTX 670 eller Gigabyte GTX 670. Begge kortene er stille pga meget god kjøler og ikke så dyre. Når det gjelder Pixmania så har jeg handlet fra dem og ikke hatt noen problemer. Men de er ikke den web-shop jeg bruker normalt da.

Helt klart gått for ASUS sitt 670. Er jo pga. den skal være veldig stillegående som jeg har hørt og ha samt. effektiv kjøling. DirectCUII ftw <3

Lenke til kommentar

Det ble PNY kortet PGA at det var 500kr billigere. Kortet fungerer helt fint etter min mening og støy har vi ikke merket noe til. Det skulle følge med en HDMI kabel, men denne kom ikke med. Folk hadde samme problemet på newegg sidene der jeg leste om hva folk syntes om kortene. Assassins Creed 3 fulgte også med, men finner ikke ut hvordan vi aktiverer koden. Skal aktiveres med ubisoft sin webshop, men det virker som de har tatt det vekk(Borderlands 2 også, men med steamkode og var enkel å aktivere).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...