Bizardo Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Hei. Jeg samler på absolut vodka flasker. Kun absolut vodka. og flaskene er nok tomme. Er på jakt etter flasker jeg mangler. Har nå følgende flasker: Absolut VODKA, blue label Absolut PEPPAR Absolut CITRON Absolut KURANT Absolut MANDRIN Absolut VANILIA Absolut LEVEL Absolut RASPBERRI Absolut APEACH Absolut RUBY RED Absolut 100 Absolut PEARS Absolut MANGO Absolut ELYX Absolut WILD TEA Absolut GRÄPEVINE Absolut BLING-BLING Absolut DISCO Absolut COLORS Absolut MASQUERADE Absolut ROCK Absolut GLIMMER Absolut ILLUSION Absolut SVEA Absolut MODE Absolut UNIQUE Absolut EXPOSURE Absolut DENIM Absolut NEW ORLEANS Absolut BOSTON Absolut LONDON Absolut MEXICO Absolut RUBY RED Absolut BERRI AÇAÍ Absolut ORIENT APPLE Absolut SNOWFLAKE Absolut HIBISKUS Absolut 72 BIAN Transform Absolut WATKINS Absolut WHITE Absolut SAN FRANCISCO Absolut LOS ANGELES Absolut POLAKOM Absolut Istanbul Mangler følgende: Absolut VODKA, red label Absolut CHERRYKRAN Absolut BRITTO Absolut BODY ART Absolut CHROME Absolut C'N'C FASHION ANIMAL Absolut BRASIL Absolut SUMMER Absolut NO LABEL Absolut WALLPAPER #1 Absolut WALLPAPER #2 Absolut FLAVOR OF THE TROPICS Absolut SUMMER Absolut ZENG FANZHI for Joyce Absolut WALLPAPER #3 Absolut NZ Absolut GUSTAFSON Absolut TUNE Absolut SEA CRUISE EDITION Absolut CARNAVAL/CARNIVAL Absolut BLANK Absolut BOSTON 1000ml Absolut BROOKLYN Absolut CHICAGO Absolut VANCOUVER Absolut RIO Absolut MOSCOW er selvføøgelig flere flasker som finnes enn de på lista her, men de er litt mere skjelden, si ifra hvis du har noe spesielt hvis noen andre samler så ta kontakt, er noen flasker jeg har flere av så vi eventuelt kan bytte. Alle mine flasker er tomme uten innhold. hvis noen har noen av de jeg mangler, så ta kontakt. er kun på jakt etter flaskene da alkohol ikke er lov å selge eller kjøpe via forumet. Endret 2. juli 2013 av Bizardo 4 Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 må da vel være noen som har noen flasker som jeg ikke har ? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Vil bare si at det var overaskende mange absolut som jeg ikke visste om! Fett! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 har en Absolut GRÄPEVINE, men ser du allerede har den, Hadde heller ikke trodd det var så mange varianter. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Tror jeg hadde den ene røde, men jeg knuste den dessverre Lenke til kommentar
Hylster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hadde Absolut Instanbul før, men er redd jeg ikke finner den. Mulig den havnet i søpla, beklager. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 har en Absolut GRÄPEVINE, men ser du allerede har den, Hadde heller ikke trodd det var så mange varianter. Joda, finnes mange typer Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Hadde Absolut Instanbul før, men er redd jeg ikke finner den. Mulig den havnet i søpla, beklager. Går greit, fikk skaffet den Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei , selger du også ? Samler på Absolut vodka jeg å , har ca 60-70 forskjellige , men mangler fortsatt mange Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Samlinga har blitt større legger med en bilde. Håper noen kan hjelpe meg med flere flasker. Leter etter Absolut Amber som kun selges på følgende flyplasser: JFK, Miami international og Dallar International Airport. meg også andre flasker er bra så lenge jeg ikke har de ifra før. Lenke til kommentar
davidendvd Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Ante ikke at det eksisterte så mange merker ! Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Hei, jeg har en Absolut vodka-type jeg kjøpte på danskebåten sist. Det var limited edition i 1 mill eksemplarer med tall på Endret 12. januar 2014 av Jahdu Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Hei, jeg har en Absolut vodka-type jeg kjøpte på danskebåten sist. Det var limited edition i 1 mill eksemplarer med tall på Regner med at det var absolut Orginality. flaske med Blå cobolt stripe i glasset? 4 mill forskjellige flasker av den. hvis ikke har du noe bilde av den ? Endret 16. januar 2014 av Bizardo Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Likte virkelig Absolut Kurant, hahahahah! Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Regner med at det var absolut Orginality. flaske med Blå cobolt stripe i glasset? 4 mill forskjellige flasker av den. hvis ikke har du noe bilde av den ? Aha, 4 mill. var det ja. Skal være det designet der Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Aha, 4 mill. var det ja. Skal være det designet der jepp, denne har jeg 5 stk av, er lansert over hele verden den der og kan kjøpes på polet også. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hadde vært stilig og hatt flaske nr. 1 eller andre runde, fine tall Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Har nettopp starta å "samle" på Absolutt vodka flasker jeg også- har ikke mange, men et par. blir så mye å samle på atte, starta egentlig med energidrikker, så starta med jack daniels og jim beam- men tenker jeg må ha en vodka samling og slenger med et par bilder. har noen flere rundt omkring i leiligheten 1 Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Har nettopp starta å "samle" på Absolutt vodka flasker jeg også- har ikke mange, men et par. blir så mye å samle på atte, starta egentlig med energidrikker, så starta med jack daniels og jim beam- men tenker jeg må ha en vodka samling og slenger med et par bilder. har noen flere rundt omkring i leiligheten 794ea97f-9eed-4bd9-b317-4b608c038ebe.jpg6728c742-33ce-4b8a-bdfd-28b883dbec9a.jpgb36c5e01-5ed3-4bc4-b46e-a15d3aea3b4f.jpg legg meg til som venn på facebook, så kan jeg legge deg til i gruppene jeg er medlem i så får du fort mange flasker, i disse gruppene er det kjøp,salg og bytte av absolut flasker mitt navn er "Jan Erik Vangen" Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 her er bilde av samlingen min i dag, litt oppdatert siden sist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå