sommerfuglen1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hei! Noen av dere her som har økonomi- og virksomhetstyring? Jeg har, og jeg holder på å øve på eksamensoppgaver. Lurer på om noen her kan ta for seg eksamen fra våren 2012 og se på oppgave (samt fasit) 10 i oppgavesettet om kryssfordeling? Kan noen forklare meg hvor man får tallet 1489 fra? Forstår ikke hvordan man får det.. på forhånd takk! Lenke til kommentar
sommerfuglen1 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Noen som kan hjelpe? ville blitt veldig takknemlig:) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Legg ved en link til oppgaven, så får du kanskje svar. Økonomi- og virksomhetsstyring er altså næringslivsøkonomi i vg2? Lenke til kommentar
sommerfuglen1 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Jeg får ikke til å legge til fil.. har dem som pdf på data.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Du finner den kanskje igjen på udir.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå