tgra Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hei, Jeg ble akkurat oppringt av en venn som har et merkelig problem. Han kan ikke gå inn på www.fossencamping.no. Han har prøvd på flere pc-er som er koblet på samme WAN. Han kan pinge fossencamping.no og får svar. Så jeg har utlukket DNS-problemer. Alle andre nettsider er tilgjengelig. Hva annet kan skyldes at kunne denne siden er sperret? Takk for alle tips! Mvh Thomas Lenke til kommentar
tgra Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Jeg fant dette på nettet.. Noen som har tro på det? 1. You must go into your router. 2. Enter the setup section. 3. Select MAC address. 4. Select user defined. 5. Change a few numbers and letters in the MAC address. 6. Save settings and reboot your computer and reset your MODEM. This problem occurs when viewing the same site over a router from more that one computer or application at the same time for a period of time. This activates something in the server software that puts your IP address on a so called "BAND LIST". Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvis dette er en side som er besøkt mange ganger så ville jeg prøvd Ctrl + F5 og/eller tømt nettleserens cache. Lenke til kommentar
tgra Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Det er prøvd, og det det gjelder som sagt flere pcer, og de er alle kablet. Fungerer fra nettbrett og mobiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå