Gå til innhold

Digitale KVM-bokser

Anbefalte innlegg

Fungerer dei "nye" digitale boksene godt? Hender det at musen/tastaturet ikkje følger med slikk som det gjorde med den analoge typen?

Når enn ser på KVM boksene står det kor mye båndbredde det er i video-kabelen, Får enn "skygge" på bilde, selv om ein velger den med mest båndbredde?

Noen som har sitt KVM-bokser med både PS2 og USB?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte en Belkin SOHO 4-Ports KVM Switch USB & PS / 2 i sommer, den var dyrest, penest og best , og hadde både USB og PS/2. Den hadde også 400 MHz båndbredde.

Videosignalet var helt topp ingen skygger eller reduksjon i bildet på min Sony 24" widescreen i 1920 x 1200.

MEN... det var problemer hele tiden med mus som frøs og PC som ikke fant musen. Noen ganger kunne en ikke velge PC fra tastaturet og noen ganger var det ikke mulig å skifte PC via knappene på switchen.

:shrug:

Den taklet heller ikke at noe ble koblet til eller fra med strømmen på, og strøm fikk den via usb eller ps/2 fra alle maskinene som var tilkoblet. Måtte med andre ord slå av (og dermed boote på nytt) alle 4 maskinene hver gang jeg endret på noe i håp om å få et stabilt system (testet med 6 ulike mus og 4 ulike tastatur før jeg gav opp) :grumpy:

Switchen ble levert tilbake til Officeshop og jeg bruker i dag 4 trådløse tastatur og mus.

Bedre lykke til andre som ønsker en ryddig PC-krok. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...