laffatus Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Da jeg sender sms får beskjed om og taste passorde på apel id . Hva kan være galt ? Min første iphone og er vant med android . Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Skal ikke være nødvendig med apple id for SMS.. Bruker du en egen app for det, eller er det den som følger med du bruker? Lenke til kommentar
laffatus Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 jeg bruker den som følger med på tlf Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 jeg bruker den som følger med på tlf Hvem sender du til? Ikke tilfeldigvis en annen fyr med iPhone? Isåfall kan det være at den sender den via "iMessage", noe som gjør at meldingen blir sendt gratis (om du er på wifi).. Du burde uansett opprette en Apple ID om du ikke har en Lenke til kommentar
laffatus Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 nei han har Samsung Galaxy s 3 er derfor jeg lurer på hva som skjer med den tlf .jeg har appele id Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå