Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du blitt sammen med ei jente på 146cm?

Lave jenter  

206 stemmer

1. 1. Kunne du blitt sammen med ei jente på 146 cm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet nå ikke, men når en høy mann, la oss si 190 +, får barn med en jente/dame på 150 til 160 høy, så kan det faktisk bringe endel skader, jeg kjenner ett par i 30 årene der dama er 165cm cirka, å mannen er over 190cm høy, dem har 3 unger, alle sammen store unger, når hu dama fikk den siste ungen så sa kroppen hennes stopp, noe jeg syns er helt forståelig, idag sliter hun med prolaps å alt som er, nå er hu faktisk så dårlig at hu er sengeliggende, å hu vil aldri bli helt frisk igjen, triste greier altså.

Lenke til kommentar

Jeg vet nå ikke, men når en høy mann, la oss si 190 +, får barn med en jente/dame på 150 til 160 høy, så kan det faktisk bringe endel skader, jeg kjenner ett par i 30 årene der dama er 165cm cirka, å mannen er over 190cm høy, dem har 3 unger, alle sammen store unger, når hu dama fikk den siste ungen så sa kroppen hennes stopp, noe jeg syns er helt forståelig, idag sliter hun med prolaps å alt som er, nå er hu faktisk så dårlig at hu er sengeliggende, å hu vil aldri bli helt frisk igjen, triste greier altså.

Det behøver jo ikke å være på grunn av høyden til mannen. Ungene har tross alt ikke rukket å vokse seg digre før de kommer ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det behøver jo ikke å være på grunn av høyden til mannen. Ungene har tross alt ikke rukket å vokse seg digre før de kommer ut.

Jeg vet ikke, men alle ungene hu har fått med han, har vært større enn de to andre ungene hu fikk med en mann som var 175cm høy, å det er jo fødinga av barnan til han høye som har gjort henne ubrukelig idag.

Lenke til kommentar

Ok, se for dere det her, en liten asiat kvinne på, la oss si 155cm 45-50kilo, blir gravid med en afrikansk mann på 195cm 120kilo, afrikanske barn har større hode en asiatiske barn, å når hu da skal presse denne ungen ut, så vil hu nok få mye større problemer etterpå og eller i selve fødingen enn hu hadde fått om hu hadde fått ungen men en asiatisk mann på 170.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9qGJlz

Faren min er over 190 og moren min ca 164. Hun fødte 6 barn (meg og mine 5 søsken.) ttror ikke noe skjedde med kroppen til mamma.

Lenke til kommentar

Det er en gammel setning i Kina:

Alle ungene er lav hvis mor er lav, men bare et barn er lav hvis far er lav.

Er det fremdeles sant her?

Etter det jeg har sett tyder på det motsatte iværtfall, men jeg vet nå ikke om det stemmer.

Lenke til kommentar

Så noen spurte etter et sammenligningsbilde tidligere. Beste jeg kom på var Jada Pinket Smith med sine 151 cm. Her ved siden av Liv Tyler som er 178 (dog legg på +10 cm på alle sammen siden de har høye heler).

liv-tyler-jada-pinkett-smith-28.jpg

Her er et bilde av henne i mer anturlige omgivelser http://www.denimblog.com/wp-content/uploads/2012/05/jada-pinkett-smith-gstar.jpeg

Hadde ikke hatt noe imot en på 146 så lenge kroppen var proposjonert riktig. Er ikke så høy selv så det hadde passet meg ypperlig :p

Lenke til kommentar

Men hva føler den jenta?

Liker Hun å bli med noen mye høyere enn henne?

Jeg tror at det er rart å ha høy forskjellen mer enn 30 cm....15-20 er nok og god.

Det kommer ann på jenta. Smaken er tross alt svært forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar

Det kommer ann på jenta. Smaken er tross alt svært forskjellig fra person til person.

Ja, enig.

Et spørsmål :

Har du sett så lav jente før?

Jeg bare så jente som veldig lav en gang i Kina.

Jeg mener voksner her.

Har du hadd oppleve av bli med(eller snakker med) jente mye lavere enn deg?

Endret av Jin_
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, enig.

Et spørsmål :

Har du sett så lav jente før?

Jeg bare så jente som veldig lav en gang i Kina.

Jeg mener voksner her.

Har du hadd oppleve av bli med(eller snakker med) jente mye lavere enn deg?

Jeg er 189, og kona er 154. Når vi møttes, og i den første tiden etter det, brukte vi å gå på tur sammen. Da var det ofte at kona mi fikk spørsmål som:

ute å går tur med pappa, nei så koselig ...

:wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...