Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du blitt sammen med ei jente på 146cm?

Lave jenter  

206 stemmer

1. 1. Kunne du blitt sammen med ei jente på 146 cm?

Anbefalte innlegg

Det er morsomt, fordi gutter i Kina liker høy jenter (selv om de er ikke så høy selv, Jeg kommer fra Hangzhou, og gjennomsnittlig høyde av gutter er bare 170cm der, Beijin har høyere tall, men er bare 175cm)

Jeg tror at jenter på 146cm er vanskelig å finne en gutte i Kina, ellers veldig lav gutte, kansje gutter lavere enn 160cm.

Det er interesant å se at så mange høy gutter her liker små jenter.Fordi faktisk dere er så høy.

Jeg lurer på hvorfor er det forskjellen her? :hmm:

-------Maybe that's for ‘Theory of evolution’? I'm small so I want a high partner then next generation will be not small. Or I'm tall so I don't care if my partner is small or not, the chance that the next generation will be small is not high. :eek:

Norske gutar føretrekkjer høge jenter dei òg. Folka i denne tråden skal berre syne kor inkluderande og politisk korrekte dei er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sandra Borch ser unormal ut fordi hun har en sykdom som gjør at hun er så lita.

Andre damer på 148-150cm høyde ser helt normale ut, fordi der er alle kroppsdelene i normale størrelsesforhold.

Spurte nå om høyden og ikke utseende ;) Og Sandra Borch har seg ganske mye skal en tro ryktene :wee:

Lenke til kommentar

Hvor lav er 'lav' i Norge?

Jente som lavere enn 160cm?eller 150 cm?

Og hvor høy er 'høy' i Norge?

Gutte som høyere enn 180cm? eller 190cm?

Gjennomsnittet i Norge:

Mannfolk: 1.803 m

Kvinner : 1.670 m

Dette er gjennomsnittet av aldrene 20 til 85, fra 2008 til 2009.

Lenke til kommentar

Jeg er over 2m. Jeg svarte ja på pollen, men jeg innser at det hadde blitt et artig bryllupsbilde. Hvis alternativet er å finne ei jente på 185 og stå i fare for å få mega-unger vet jeg ikke hva som er mest morsomt, men generelt vil jeg i likhet med andre i tråden si at høyde har ganske lite å si totalt sett når det gjelder å plukke ut partner.

Ja, dritdigre monsterbarn er ikke så morsomt, ikke for alle andre i hvert fall. Lillebroren min er 8 år yngre enn meg. Han har ei venninne fra klassen sin som var nesten like høy som meg da jeg var 18 år gammel, altså du hun var 10. Og det er ikke fordi jeg er spesielt lav (177 cm). Det føles litt rart.

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gjennomsnittet i Norge:

Mannfolk: 1.803 m

Kvinner : 1.670 m

Dette er gjennomsnittet av aldrene 20 til 85, fra 2008 til 2009.

Så 'lav' jente er som lavere enn 1.67, og høy gutte er som høyere enn 180 cm.

Da er jeg lav jente i Norge, Burde jeg blir glad eller skuffet? specielt etter denne tråden.. :p

Lenke til kommentar

Da er jeg lav jente i Norge, Burde jeg blir glad eller skuffet? specielt etter denne tråden.. :p

Går nok fint. De fleste er nok fullt klare over at asiatere generelt sett er lavere og mindre enn norske jenter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe problem,

som Slimda sier de fleste er klar over at asiatere har en litt lavere gjennomsnittshøyde,

og en god del norske menn liker asiatiske jenter veldig godt. :)

Lenke til kommentar

Ja, dritdigre monsterbarn er ikke så morsomt, ikke for alle andre i hvert fall. Lillebroren min er 8 år yngre enn meg. Han har ei venninne fra klassen sin som var nesten like høy som meg da jeg var 18 år gammel, altså du hun var 10. Og det er ikke fordi jeg er spesielt lav (177 cm). Det føles litt rart.

Jeg føler at jeg er i grenseland til et dritdigert monsterbarn selv, så jeg kan bekrefte det du sier. Det viktigste er uansett å akseptere høyden sin uansett om man er over eller under snittet. Jeg synes høye jenter som går med høye hæler er kult, for eksempel.
Lenke til kommentar

Når jeg tenker over det, kunne jeg tenker meg en lav jente, forrutsatt at hun var med på noe dominere greier... oh holy (non-existing) god, i'm sick! xP

LoL :p

Jeg leset at 12cm er den deste forskjellen mellom jenta og gutten.

Kansje 146+12=158cm, en gutte på 1.6m er bedre for henne, fysiskvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...