LarZen Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Har noen timer i betaen og førsteinntrykket er ganske så bra. Den grafiske stilen er helt nydelig, det gjenstår å se hvordan det blir utover...og hvordan micro transactions vil fungere og påvirke spillet. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Fair enough, men det hadde vel vært greit om du presiserte det til å begynne med, da Neverwinter spesifikt er basert på 4E. Det blir litt urettferdig å kritisere det for å ikke føles som D&D, når din kritikk egentlig er rettet mot D&D i seg selv. Jeg er din rake motsetning forøvrig. Jeg hater AD&D av hele mitt hjerte (toppen av håpløs spilldesign i mine øyne), men syns D&D 4E er kjempegøy (skjønt jeg har en svakhet for den litt mer klassiske stilen som ble "perfeksjonert" med 3.5). hehe. Heldigvis for meg er det stor aktivitet på neverwinter nights 2, med gode spill-ledere. Eneste minuset er at man må skrive en novelle rundt char. for å få lov til å bli med å spille på gode servere ;-P I skrivende stund har jeg en char. som driver slavehandel. Det beste er at char. som blir fanget faktisk finner seg i det selv om det betyr døden for de sin char. På de fleste servere har man terninger som avgjør om jeg lykkes i å fange spillerne. En blanding av pen and paper og dataspill:-) Endret 8. april 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Trudde Neverwinter var som Baldurs Gate, dette er jo mmo. Du burde prøve neverwinter nights 2. MANGE gode servere hvor man har aktive spillledere som styrer. Minuset er at man må kunne skrive litt for å få lov å bli med. Her spiller også mange av de aktive forfatterene som Margret Weis, Tracy Hickman osv. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Wow, konseptet ser kjedelig ut, grafikken og aestetikk ser kjedelige ut... til og med i videoen så virket det som om fortelleren var så umotivert at jeg bare venta på at han ville si "snart helg" på et tidspunkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå