Lami Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Heisann! Gjorde noe, aner ikke hva, men nå er alt fucket. Dette er ikke noe jeg vil dele med alle så vennligst PM meg hvis du kan hjelpe meg med HTML! ASAP please. TAKK! Beklager, mente HTML! Endret 5. april 2013 av Lami Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Rull tilbake til backupen du tok før du gjorde endringene og forsøk en gang til. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Er ikke noe backup. Men jeg fikk det til heldigvis!! Uansett, så stresser jeg nå litt med CSS. Jeg har fått sånn blokk rundt skriften noe jeg ikke vil ha :/ Her er koden: .underlinemenu ul{ margin: 0; padding: 0; padding-left: 10px; font: bold 12px Verdana; list-style-type: none; } .underlinemenu li{ display: inline; margin: 0; } .underlinemenu li a{ float: left; /*Endre til "right" om du vil ha menyen til høyre*/ display: block; text-decoration: none; margin: 0; padding: 7px 8px; /*padding inside each tab*/ border-right: 1px solid white; /*høyre deler mellom knappene*/ color: white; background: #e77c7c; /*knappenes bakgrunn i normal tilstand*/ } .underlinemenu li a:visited{ color: white; } .underlinemenu li a:hover, .mattblacktabs li.selected a{ background: black; /*knappenes bakgrunn når pila går over de*/ } Endret 5. april 2013 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå