Øystein.F. Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Animatør byr på musestrekar inspirert av ICO og Dark Souls. Les hele saken Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Dette hadde vert et supert barne spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg er 35år og jeg synes dette så ut som et supert spill til meg Litt finpuss så har det potensiale til å bli et sjarmerende spill det der... 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Synes demoen var ganske så sjarmerende i seg selv å se på, håper at det blir noe av prosjektet. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Haha, "Dark Souls" i barneformat Såg faktisk veldig morsomt ut, håpar han får støtte frå ein utviklar eller liknande. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Wow - ser ut som et gull-konsept spør du meg... bare basert på alfa-demoen ville jeg gått tvert inn og investert ser ut som et Skyrim for barn (og barnslige voksne som meg selv ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå