Gå til innhold

Kamptråd - Tippeligaen runde 3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forferdelig kamp og en begredelig start på sesongen. Første to kampene kunne unnskyldes siden begge ble spilt på potetåkere, men prestasjonen i kveld var rett og slett ikke god nok. Rekdal må ta grep snarest hvis det skal bli en akseptabel sesong.

Lenke til kommentar

Det burde du være mtp. at dere ble grust 4-0 i tillegg av oss.

Uansett, at Molde, og da Solskjær spesielt, rakner så totalt er bare jævla deilig. Synd det ikke har kommet noen intervju med narkodronningen derfra. Hadde vært fett å høre hva hun har og si om trøndere nå.

Perfekt hadde det vært om Molde dro ned i Adecco-dassen til Golden Goal gutta

Lenke til kommentar

Jublet når jeg fikk høre at Molde tapte... da leder vi med 9 poeng tenkte jeg til jeg fikk samlet tankene litt.

1. Rosenborg har ikke vunnet kampen sin enda

2. Molde er ikke eneste motstander

Uansett, kan ikke noe annet enn å forvente seier mot saftbygda i morgen....

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt trist at det kun tar en sommer før RBK-fansen glemmer leksa vi burde ha lært.

Ja det er fantastisk som RBK-supporter å oppleve at MFK starter sesongen med en negativ rekord (første 3 strake tap under Solskjær), men de startet vitterlig ikke med en flying start de to årene de har tatt gull heller.

Tar vi 3 poeng mot Tone Damli Aaberges Disipler i morgen har vi et fantastisk utgangspunkt ja, uten tvil, men at hele fotball-Norge allerede begynner å antyde (eller si rett ut) at Molde har raknet og sliter, er rett og slett latterlig.

Om et halvt år skal det ikke forundre meg om bedreviterne står i kø for å si "hva var det jeg sa" med hentydning til folks uttalelser om Moldes dårlige start.

De har tapt med minst mulig margin i hver kamp, så det er heller ikke snakk om å svinge i prestasjonene son f.eks Brann.

For all del, det er moro å se at Molde nå får oppleve skyggesiden ved å være favoritt, men det er kanskje greit å ikke ta helt av enda?

Edit:

Jeg vil forresten også være forsiktig med å undervurdere Sogndal på hjemmebane, er vel ikke mange vintre og somre siden de tok alle fotballviterne på senga.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt trist at det kun tar en sommer før RBK-fansen glemmer leksa vi burde ha lært.

Spørsmål... vet du hva fotball er og hvordan fotballtilhengere er?

Det jeg synes er trist er når noen i en slik tråd skal være så til de grader dødsseriøs!!

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke peiling på hva fotballsupportere er.

Jeg er egentlig en Baron som til vanlig pamper rundt i slottet mitt med høy sigarføring, som kun menger med supportere på diverse forum for å henge litt med barmen.

Eller kanskje jeg spratt en ekstra øl og godtet meg over at Måille tapte igjen, før jeg tenkte at det var greit å ikke ta helt av?

Sier bare at vi har driti på leggen flere sesonger på rad, og at det kan være greit å spare seg litt før man eventuelt ender opp med tredoblet antall dritt tilbake når potetene plukkes opp i Orkdal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...