Gå til innhold

Nordea betaling som kredittkort.

Blomst1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bankkort m/ VISA, eller VISA Gold? Førstnevnte trekkes fra bankkontoen, men kan ta noen dager før transaksjonen dukker opp/gjennomføres. (kan ta lang tid om du bestiller noe som ikke er på lager, hvor det først foretas en reservasjon og deretter først trekkes når varen leveres..) Sistnevnte får du faktura på, og da står det der (men også her gjelder det med reservasjon/endelig trekk..). Muligens har du også tilgang til denne fakturaen/transaksjonene i nettbanken, men jeg har ikke Nordea, så det vet jeg ikke..
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

finner det ikke har betalt med bankort m/ Visa men inne på nettbanken finner jeg ikke at har betalt.

er noe jeg har bestilt, virker som om jeg har betalt, men finner det ikke inne i nettbanken..

må nesten finne ut hva jeg har betalt eller om jeg har fått tilbake penger. Fordi jeg mottok ikke alt jeg bestilte ønsker og sjekke at jeg ble trukket for riktig beløp.

noen som har nordea og vet hvor jeg finner dette?

Lenke til kommentar

Syns det er litt vanskelig å forstå faktum i saken her. Dette er slik jeg tolker det:

Du har altså bestilt noe på internett for en god stund siden, du har mottatt varen, men mener du ikke har mottatt alt.

Du ønsker derfor å gå inn i nettbanken og finne ut om, og hvor mye du har betalt for varen. Når du går inn i nettbanken, finner du derimot ikke denne informasjonen.

Er dette riktig?

Okay. Hvis du har mottatt varen så bør hele transaksjonen være bokført, og du vil finne det i registeret i nettbanken. Jeg har ikke Nordea, så det er vanskelig å si akkurat hvor du skal trykke. Det bør imidlertid være en smal sak å orientere seg i nettbanken. Se etter "søk i transaksjoner", "transaksjonsregister", "historikk", "bevegelser på konto", eller andre ting som kan virke sannsynlig. Du bør også kunne få ut kontoutskrifter for den aktuelle måneden og se der. Transaksjonene blir sortert etter dato, så da bare finner du datoen du kjøpte varen, og da står det hvor mye du betalte.

Lenke til kommentar

Bestilte flere ting samtidig, bestilte 2 6-pakninger med glass. Og pakken jeg hentet den var full kunne ikke fått plass til alt i den pakken (passet akkurat til 8 glass), i følge posten var det nok to pakker jeg skulle ha fått, men jeg mottok bare den ene.

Vil se hva jeg har betalt men finner ikke dette ut på Nordea sin side. Ser andre betalinger men ikke det.

Er også andre betalinger jeg har betalt via kort, noen billetter hadde vert greit og sett en oversikt.. Liker og se oversikt over hva jeg har betalt.

Betalte da med nordea visa og trykket vel da på betal med kredittkort. vanligvis bruker jeg eget kredittkort til dette men hadde det travelt

håper noen som har nordea vet hvor det ligger under.

har ganske gullfisk hukommelse så det har lett for og ende med at jeg trykker og leter samme steder om og om igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...