Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får vondt i penis etter onani

Anbefalte innlegg

Hei.

Som ung mann på 22 hender det jo både nå og da at jeg onanerer. Ingen overraskelse så langt. Men jeg pleier ofte å ha litt vondt i penis, særlig penishodet, etter at jeg har gjort det - og gjerne deler av eller hele neste dag. Hvis jeg onanerer to ganger på en dag blir det åpenbart verre, og nevneverdig smertefullt dersom jeg får reisning igjen før det har gått et døgn eller så.(og det hender jo)

Synes kanskje denne apen er litt unødvendig å ha klengende på ryggen min, så er det noen her som har noen erfaringer med det samme og kan kommentere eller gi tips til hvordan det kan unngås?

Nå trenger jeg jo ikke onanere hver dag liksom. Men siden junior nekter å oppføre seg som et veloppdragent lem når jeg er sammen kjæresten (dvs. jeg har reisning og produserer glidemiddel ganske mye av tiden, og det har jeg ikke egentlig bruk for ennå), kunne det kanskje gå an å tømme beholdningen av sæd før jeg treffer henne så jeg ikke kommer i buksa hver gang det blir litt mer fysisk enn i en standard samtale. Dog - da blir jeg gående og ha småvondt når jeg er med henne. Og det føler jeg ikke at jeg har noe veldig stort behov for. Anonym poster: 93723470a74a9e85128a94c0a20957e9 Anonym poster: 93723470a74a9e85128a94c0a20957e9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Opprett ny...