abene Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Nye PC3500 minnemoduler fra OCZ OCZ Technology har lansert nye PC3500-spesifiserte minnemoduler i sett på 512 MB og 1 GB. Modulene har timing på 2.5-3-3-7 og kommer med "gullbelagte" varmespredere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hva nå? Jeg har bedre oppgitte timinger på mine brikker, og de er alt annet enn nye. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har bedre timing på mine OCZ PC3500, men de har kopper heat spreaders. Tror jeg beholder de jeg. Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Ultra Low Noise (ULN)-teknologi jeg kan forsikre dere om at mine geil brikker også er helt lydløse:) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Ultra Low Noise (ULN)-teknologi jeg kan forsikre dere om at mine geil brikker også er helt lydløse:) De tenker ikke på bråk du kan høre. Dette bråket er elektrisk støy, OCZ bruker PCB som demper dette mens Geil dropper det. Effekten blir at når Geil stopper grunnet for mye støy på innsiden slik at signalene ikke funker ordentlig, da er OCZ fortsatt oppe å kjøre. Lenke til kommentar
Bob The Builder Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Gail, gail, gail.... Nå er jeg lei av å bli tuta ørene fulle av Gail! Det er Corsair som gjelder, basta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå