V. Haugen Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Samsungs billigmobiler gjør stor suksess.Rekordtall for Samsung før S4-salgsstart Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Såg faktisk ikke dette før nå, men kamerahuset stikker ut på baksiden altså. En uting i mitt hode, dette har jeg erfart fra One X som er helt ekstrem på dette området. Uansett, ser ut til at suksessen til Samsung fortsetter Apple trenger å bli pustet litt i nakken de også. Skulle gjerne sett HTC oppe i tet også. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 noen som savner Symbian folkens... Den tid Nokia var kongen over alle konger på jalla telefoner... Erm.. de er det kanskje enda, men hva vet jeg.. O.o Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Såg faktisk ikke dette før nå, men kamerahuset stikker ut på baksiden altså. En uting i mitt hode, dette har jeg erfart fra One X som er helt ekstrem på dette området. Det er vel slik det blir når telefonene skal være så tynne som de er blitt. God optikk tar plass, selv i 2013. 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Skal nok ikke se bort i fra at den kanskje også salgstallene S3 har prestert... Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Såg faktisk ikke dette før nå, men kamerahuset stikker ut på baksiden altså. En uting i mitt hode, dette har jeg erfart fra One X som er helt ekstrem på dette området. hadde samme med one s men nå er jeg fonøyd med iphone som ikke har det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Enig, en del mere nøgd med 5'ern min på dette området. Glasset over kamerahuset virker også til å tåle mye,mye mer enn på One X. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg kunne gjerne hatt en diger linse som hadde gått 1cm utenfor mobilen om det var god nok optikk. Jeg tar mange bilder og videoer med mobilen, fordi den alltid er tilgjengelig og bildene havner rett i dropbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg