Valiient Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Er det noen her som er villige til å lære meg enkel ''hacking'' Sånn som ddosing. Lære meg hvordan vps, vpn, proxy ect, hvordan det fungerer, og hvordan man burkere det? Finne IP'en til folk. Og hvordan man åpner porter? Er ikke helt blåst, har litt innsikt i pc Viste ikke hvor jeg skulle spørre om det, så kan hende det her er feil sted. Endret 5. april 2013 av Valiient Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det heter cracking, ikke hacking. Hacking er når man koder for å forbedre noe, cracking er med intensjoner om å ødelegge for andre. Du kan bare søke på ting på google, finnes tusenvis av guider osv der ute 1 Lenke til kommentar
Valiient Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Ja, har lest litt, men tenkte om noen av dere her på forumet ville lære meg det på norsk, så det blir litt lettere og forstå.. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 http://lmgtfy.com/?q=l%C3%A6r+%C3%A5+hacke Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvorfor vil du lære deg å DDoS'e? Du vet det er ulovlig? Og, DDoS er ikke noe hacking/cracking, det er bare at man overfyller rutern til folk. Lenke til kommentar
Valiient Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Vet det er ulovlig, men synes det er veldig interessant. Og jeg vet hva det gjør, men jeg vil lære hvordan. Lenke til kommentar
Mr. Krangle Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Gå på biblioteket og lån deg "Hacking Exposed"-bøkene, da har du nok å bla i de neste årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå