Pariuss Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvis du trodde det originale spillet var psykotisk bør du ta en titt på dette. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Nå har Ubisoft kjeda seg på jobb! Lenke til kommentar
Wrathface Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Fint at ikke alle utviklere tar seg selv så høytidelig. 1 Lenke til kommentar
DanTheDog Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Året er 2007?? Fremtid?? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ikke akkurat det jeg hadde håpet på... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ser ut som en skikkelig fet æksjenfilm fra åttiåra. Gleder meg. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 dette ser helt forferdelig ut, antar at dette er en spøk. Lenke til kommentar
villmarka Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Dette ser faktiskt helt latterligt ut. Gleder meg! Lenke til kommentar
jihn Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Kan jo ikke bli feil dette, utviklere på syretripp og uante mengder penger 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Synes det ser dritrått ut. Far Cry 3 ga meg frysninger når det kom til storyline (moral/meldingen i spillet) og var en fryd å spille. Dette ser ut som ett friskt pust av kreativitet i en ellers kjedelig fps-verden. Er lenge siden vi så noe så kreativt og innovativt som dette. Jeg sier tommel opp og fortsett å gi oss originale og uventa topptitler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå