|SeVen| Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 HVor i registret igjen må jeg forandre det parametret for å få en datamaskin til å fungere som en router ? win2000. Hvor var det igjen ? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Fant det ut, vis noen lurer så er keyen :enableiproute "1" Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Er dette også mulig i XP? Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Nå lurer jeg på... Hvilke fordeler / ulemper dette skulle ha? Troxx Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Er mulig i xp og ja. Fordeler ulemper ??? Maskina di vil route mellom alle nettverk! Fordel er jo at den router, ulempe er jo at du ikke får brukt maskinan oe særlig til noe anna. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Du kan da vel bruke den som vanlig PC, selv om den router mellom nett. Skjermen og tastaturet stikker jo ikke av, skjermkortet blir ikke degradert til svart/hvitt, CPUen har like mange Mhz, selv om et par av "Hz'ene" blir brukt til å ta seg av routinga ... Lenke til kommentar
peach Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Men hvorfor finner ikke jeg den keyen i Win2k Pro? Finnes den i NT4 også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå