Borgen Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Mass Effect serien: Ekte scifi snadder spill, fantastisk historie. Dragon Age Origins: Rpg med en god historie og godt gameplay. Heroes Of Newerth: Til tider fantastisk (når man får til ting) til tider verdens værste dritt spill SW: The Old Republic: Etter min mening undervurdert MMO. Bra historie, artig pvp WoW: Tidsluker over alle tidsslukere Telltales Monkey Island serie: Det er Monkey Island... Enough said. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) 1. Socom Confrontation (PS3) Fordi om jeg ble enormt skuffet over dette spillet iforhold til Socom 2 på PS2, så klarte det å underholde meg i ca 1,5 - 2 år og hadde mitt fulle fokus med klanen,kamper m.m. 2. COD 4 (PS3) COD 4 var faktisk veldig morro, noe nytt og spennende på den tiden. Synd det gikk nedover etter det. 3. WoW (PC) Tidssluker som underholdt frem til TBC. Deretter vært litt av og på og ikke hatt så mye glede av det. Skal ikke si noe utdypende, men må nevne at jeg synes denne generasjonen har vært møkk utifra hva jeg er på utkikk etter. Bleh. Krysse fingrene for at PS4 blir så bra som det ser ut til, og Sony gjør noe mer enn unnskyldningen sin og gir fansen et ordentlig Socom. Endret 10. april 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Spiller bare Playstation konsollen og de 10 årene jeg har spilt så er det 3 spill som jeg kommer til å huske. 1. Call Of Duty: Modern Warfare 2 I løpet av 4 måneder så spilte jeg 1 måned og 1 uke, gjennomsnittlig 7,5 timer om dagen. sov aldri i helgene, hadde 44 fraværs dager, gikk opp 9 kilo. Elsket dette spillet for at alt ved det var så simpelt og hjernedødt. må bare nevne at Cod sine Campaign modes er utrolig bra etter min mening, husker alle gikk rundt og vill være "Ghost", minner 2. Fifa 12 spilte vell omlag 2000 kamper på dette spillet, jeg ble aldri lei. husker ikke et eneste mål jeg har scoret i det spillet så det var ganske så mange timer som har blitt bortkasta på det, selv om fifa serien er et utrolig bra spill så burde man heller spille det mer i sosiale sammenhenger, aldri alene. 3. Skate 3 Gjennomførte spillet på en dag, men har spilt det så mye at jeg kan mappet som min egen bukse lomme. utrolig bra spill Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 1. Dragon Age Origins - Rett og slett fordi alt stemmer her. Fantastisk rpg med god atmosfære, bra skrevet karakterer og valg som endrer historien fra hver gjennomspilling. Noe av BioWare's beste. 2. Mass Effect Serien - Liker ikke slutten av Mass Effect 3 som mange andre, men jeg elsker alt annet i det universet. Karakterene du blir kjent med har en innvirkning på deg og det er rett og slett en fantastisk reise fra start til slutt. 3. Bioshock - Helt utav det blå kom Bioshock til oss / meg og for et spill det var. Stemningen, historien og alt som hører med gjør at det er noe av det råeste fps jeg har spilt noensinne. 4. Gta IV - Manglet kanskje sandboksen vi forventet, men historien om Niko Bellic er fantastisk fra start til slutt og virkelig rørende i mine øyne. 5. Red Dead Redemption - Solid historie, fantastisk grafikk (for konsoll å være), engasjerende gameplay og rett å slett bare enda en perle fra Rockstar. Er disse 5 + + jeg har spilt mer enn en gang over de siste årene, gjerne mellom 3 - 5 ganger. Derfor blir de satt høyest, har hatt en innvirkning på meg. Men er mye annet snadder som jeg kunne skrevet om i evigheter, syns det har vært en flott generasjon. Dog mest glad for at pc er tilbake og kicker ass igjen, det trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå