Gå til innhold

Touch virker ikke etter skjermbytte (Huawei Honor)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter kontakten til digitizeren ordentlig fast? Jeg har ikke byttet på en Huffamei Honor før, men på iPhone, Samsung, HTC og Nokia-telefoner har jeg opplevd flere ganger at den rett og slett er defekt. Ikke stort annet å gjøre enn å bytte til en ny del.

Bytte digitizeren? Eller kjøpe ny skjerm? Kjøpte forresten skjermen til 120 kr på ebay, så den var kanskje for billig til å fungere...?

Endret av DJ2009
Lenke til kommentar

Digitizeren (touch-enheten) sitter som oftest limt fast i selve glasset, noe som gjør den vanskelig - om ikke umulig - å bytte separat. Nytt glass med digitizer montert er da den eneste muligheten.

At den kostet 120 kr behøver ikke å bety så mye. Den kan fungere like godt som en til dobbel eller trippel pris. Viktigste er at den er komplett, at det er en enhet med det du trenger for å få den til å fungere. I ditt tilfelle glass + digitizer (touch).

En ting til: Om du kjøper fra ebay.co.uk (evt. amazon.co.uk) og en engelsk selger med lager i UK er kanskje prisen litt høyere, men du får den mye raskere. Jeg gjør det selv når det haster litt. Pleier å ta ca. en uke, i motsetning til Kina-selgerne hvor det ofte tar en måned eller mer.

Endret av magnusalex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...