DJ2009 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg byttet skjerm, og alt virket tilsynelatende bra. Men det var det altså ikke. Tocuhen virker ikke. Så hva gjør jeg? Telefonen ser jo ny ut nå, så kjedelig å bare gi den opp også. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Sitter kontakten til digitizeren ordentlig fast? Jeg har ikke byttet på en Huffamei Honor før, men på iPhone, Samsung, HTC og Nokia-telefoner har jeg opplevd flere ganger at den rett og slett er defekt. Ikke stort annet å gjøre enn å bytte til en ny del. 1 Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Sitter kontakten til digitizeren ordentlig fast? Jeg har ikke byttet på en Huffamei Honor før, men på iPhone, Samsung, HTC og Nokia-telefoner har jeg opplevd flere ganger at den rett og slett er defekt. Ikke stort annet å gjøre enn å bytte til en ny del. Bytte digitizeren? Eller kjøpe ny skjerm? Kjøpte forresten skjermen til 120 kr på ebay, så den var kanskje for billig til å fungere...? Endret 7. april 2013 av DJ2009 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Digitizeren (touch-enheten) sitter som oftest limt fast i selve glasset, noe som gjør den vanskelig - om ikke umulig - å bytte separat. Nytt glass med digitizer montert er da den eneste muligheten. At den kostet 120 kr behøver ikke å bety så mye. Den kan fungere like godt som en til dobbel eller trippel pris. Viktigste er at den er komplett, at det er en enhet med det du trenger for å få den til å fungere. I ditt tilfelle glass + digitizer (touch). En ting til: Om du kjøper fra ebay.co.uk (evt. amazon.co.uk) og en engelsk selger med lager i UK er kanskje prisen litt høyere, men du får den mye raskere. Jeg gjør det selv når det haster litt. Pleier å ta ca. en uke, i motsetning til Kina-selgerne hvor det ofte tar en måned eller mer. Endret 7. april 2013 av magnusalex 1 Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Ok, da bestiller jeg ny skjerm og satser på at det gjør susen. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå