pmgranberg Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 For noen dager siden oppdaterte jeg AMD cataclyst (noe til skjermkortet), dette gjorde at det ble noe av skjermen som ikke viste skjermbildet (Var liksom et svart rektangel utenfor skjermbilde som gikk helt ut i sidene.) Jeg ville jo selvsagt at skjermbilde skulle fylle hele skjermen så jeg prøvde å gjennopprette windows til slik det var før oppdateringen Da jeg prøvde å skru på maskinen etter gjennopprettingen fikk jeg ikke noe bilde i det hele tatt. Dette var altså med HDMI-kabel fra skjermkortet, prøvde også med VGA og HDMI i hovedkortet, men på skjermen stod det fremdeles No signal eller No cable connected... Hva er det som har skjedd her? Noe tull med driverne kanskje? Noen som vett hvordan jeg kan fikse det? Skjerkortet mitt er forresten HIS ICEq 6950 2GB Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Får du bilde før Windows begynner å loade? Hvis du gjør det så hold inne F8 mens pcen starter opp. Du vil nå kunne velge å starte i Sikkermodus. Innstaller driveren til skjermkortet på nytt. Det at du fikk en svart ramme rundt bildet er bare å endre i CCC (Høyreklikk på skrivebordet og velg Catalyst Control Center). Gjør deretter som på bildet og sett Overscan til 0. Lenke til kommentar
pmgranberg Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Får ikke noe bilde i det hele tatt.. Ser ikke ut som jeg får skikkelig kontakt med tastatur eller mus heller,er vertfall ikke lys i de :S men på USB nettverksadapteren miner det lys.. Veldig merkelig.. Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 For noen dager siden oppdaterte jeg AMD cataclyst (noe til skjermkortet), dette gjorde at det ble noe av skjermen som ikke viste skjermbildet (Var liksom et svart rektangel utenfor skjermbilde som gikk helt ut i sidene.) Jeg ville jo selvsagt at skjermbilde skulle fylle hele skjermen så jeg prøvde å gjennopprette windows til slik det var før oppdateringen Da jeg prøvde å skru på maskinen etter gjennopprettingen fikk jeg ikke noe bilde i det hele tatt. Dette var altså med HDMI-kabel fra skjermkortet, prøvde også med VGA og HDMI i hovedkortet, men på skjermen stod det fremdeles No signal eller No cable connected... Hva er det som har skjedd her? Noe tull med driverne kanskje? Noen som vett hvordan jeg kan fikse det? Skjerkortet mitt er forresten HIS ICEq 6950 2GB Har du hdmi inngang på hk? Prøv det. Hadde lignende problem med gtx 670. Lenke til kommentar
pmgranberg Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Prøvde det også, men fungerte ikke Søkte litt på nettet og fant dette: http://en.kioskea.net/forum/affich-35484-monitor-gets-no-signal-computer-won-t-boot Det fungerte Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Prøvde det også, men fungerte ikke Søkte litt på nettet og fant dette: http://en.kioskea.ne...uter-won-t-boot Det fungerte Knall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå