Makiavelli Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Blir gjerne med over til Ragnarok etterhvert. (vet ikke når world transfer blir tilgjengelig). Har lyst til å ha en ordentlig guild opplevelse denne gangen, noe jeg aldri fikk med Guild Wars 2 (ironisk nok) Edit: Som C3ntur0N også på Odin for øyeblikket. Endret 22. august 2013 av Makiavelli Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 tja der kan jo alltids start opp igjen på Ragnarok med en ny char. Tror nå ikke det er så vanvittig mye dere har spilt i åpen beta Tror nok world transfer blir noe man må betale litt for. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) tja, ca 25-30 timer? Betaler lett en hundrings eller to før jeg hadde rerollet. Ja, jeg spilte mye Endret 22. august 2013 av duppsko Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) hehe, ja, er lvl 20 lancer for øyeblikket, og et par lvl som conjurer og thaumaturge.. Begynner å bli lei av å spille starten x antall ganger.. Som duppsko, betaler jeg lett en hundrings eller to for world transfer kontra å starte på nytt igjen. Har ikke all verdens tid som student, skjer også mye anna Endret 22. august 2013 av C3ntur0N Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er fullstendig enig i det dere sier. men samtidig, er de timene som allerede er invisert verdt å holde på i motsetning til at det vil gå 2-3 uker før dere får komt i riktig guild og faktisk oppleve sammholdet og stemningen av å være blandt kjekke folk? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Kommer på Ragnarok jeg og. har ikke noe server som jeg er intressert i uansett. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 For de som har kjøpt via SE sin egen nettbutikk så har early access koden kommet nå Jeg fikk forresten min i søppelposten. Husk at dere ikke trenger å laste ned en ny klient om dere var med i fase 4 Har registrert min early access kode nå. Gikk smertefritt Jepp. den ligger i søppelpost xp Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Nå ble jeg fryktelig usikker her. Har spillet fra 1.0 og har vært med på closed og open beta. Men hvor registrerer jeg meg da for å være med på early access samt spillet i seg selv? Går det automatisk? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Her finner du svaret til alt som har med FFXIV å gjøre: http://www.reddit.com/r/ffxiv/comments/1kwzvb/a_list_of_useful_posts_as_early_access_approaches/ Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hvordan er egentlig combat i spillet, sammenlignet med mer tradisjonelle MMO. Er det kun 1 hotbar og 7-8 skills? Er combat ellers likt det man finner i WoW/Rift/SWtor, eller mer action preget, likt GW2/Tera? Er spillet noe instancert (SWtor) eller veldig open world (WoW)? Følger spillet tradisjonell "holy trinity"? Er klassene låst i enten DPS/Tank/Healer roller? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Her finner du svaret til alt som har med FFXIV å gjøre: http://www.reddit.com/r/ffxiv/comments/1kwzvb/a_list_of_useful_posts_as_early_access_approaches/ Vel, der stod det ikke mye som hjelper meg. Jeg får beskjed om at jeg ikke har en gyldig konto for early access eller til spillet hvis jeg starter det. Problemet er at når jeg skriver inn koden under early access registration jeg fikk med selve 1.0, så får jeg beskjed om at den allerede er i bruk... Og Mog Central vil ikke være oppe før den 27. august. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Vel, der stod det ikke mye som hjelper meg. Jeg får beskjed om at jeg ikke har en gyldig konto for early access eller til spillet hvis jeg starter det. Problemet er at når jeg skriver inn koden under early access registration jeg fikk med selve 1.0, så får jeg beskjed om at den allerede er i bruk... Og Mog Central vil ikke være oppe før den 27. august. Hvis du har betalt i måneden under 1.0 så skal du ikke trenge å gjøre noe. Du har sikkert klienten lastet ned så logg deg på den og se hva beskjed du får. This is what you should see if you did it correctly.http://imgur.com/AoRN2FT This is what you should see if you haven't done everything. http://i.imgur.com/38y8eYw.jpg?1 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Og der får jeg desverre siste beskjeden om det. Betalte vel i ca et år før jeg gav meg med 1.0, så jeg forstår ikke helt hvorfor det dukker opp. Edit: Fikk første beskjed før jeg oppdaterte user agreement og lignende, samt begynnte å tulle med dette greiene... Edit2: Hadde FFXIV 1.0 aktivt fra september 2010 til juni 2012. Det burde da være i alle fall tre måneder... Endret 23. august 2013 av Zetheus Lenke til kommentar
Dohva Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Early access starter 2 am PDT i morra,men når er det norsk tid??? Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Tror det er kl 11.00. Vist jeg ikke har misforstått det helt. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jepp, 11:00 i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Veldig klar for å spille igjen nå, har vært helt jævelig å vente fra Open Beta sluttet. Er over på Cerberus selv om noen skal spille der. Nicket er Walts Eliason. Var orginalt på Ragnarok men fikk ikke laget noen character der i starten så fant ut at det var like greit å ikke spille på en legacy server. Endret 23. august 2013 av Walts Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jepp da startet jeg ny karakter og skal spille hele helgen! Noen som har noe nytt de har funnet etter lvl 20 ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Dette er veldig moro så langt . Spiller på Shiva med med en Mio'te Archer og roter rundt i Black shroud.. Hele lvl11 så langt Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Etter lvl20 mainquestet fikk jeg tilgang til å joine en Grand Company. Så nå når jeg gjør bl.a FATEs så får jeg en ny currency som heter Company Seals. Skal få meg 2000 stk så jeg får meg en mount i første omgang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå