Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

Blir gjerne med over til Ragnarok etterhvert. (vet ikke når world transfer blir tilgjengelig).

Har lyst til å ha en ordentlig guild opplevelse denne gangen, noe jeg aldri fikk med Guild Wars 2 (ironisk nok) :D

 

Edit: Som C3ntur0N også på Odin for øyeblikket.

Endret av Makiavelli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, ja, er lvl 20 lancer for øyeblikket, og et par lvl som conjurer og thaumaturge.. Begynner å bli lei av å spille starten x antall ganger.. Som duppsko, betaler jeg lett en hundrings eller to for world transfer kontra å starte på nytt igjen. Har ikke all verdens tid som student, skjer også mye anna :p

Endret av C3ntur0N
Lenke til kommentar

For de som har kjøpt via SE sin egen nettbutikk så har early access koden kommet nå :)

Jeg fikk forresten min i søppelposten. Husk at dere ikke trenger å laste ned en ny klient om dere var med i fase 4 ;)

 

Har registrert min early access kode nå. Gikk smertefritt :)

Jepp. den ligger i søppelpost xp

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig combat i spillet, sammenlignet med mer tradisjonelle MMO. Er det kun 1 hotbar og 7-8 skills? Er combat ellers likt det man finner i WoW/Rift/SWtor, eller mer action preget, likt GW2/Tera?

Er spillet noe instancert (SWtor) eller veldig open world (WoW)?

Følger spillet tradisjonell "holy trinity"?

Er klassene låst i enten DPS/Tank/Healer roller?

Lenke til kommentar

 

Vel, der stod det ikke mye som hjelper meg. Jeg får beskjed om at jeg ikke har en gyldig konto for early access eller til spillet hvis jeg starter det. Problemet er at når jeg skriver inn koden under early access registration jeg fikk med selve 1.0, så får jeg beskjed om at den allerede er i bruk... Og Mog Central vil ikke være oppe før den 27. august.

Lenke til kommentar

 

Vel, der stod det ikke mye som hjelper meg. Jeg får beskjed om at jeg ikke har en gyldig konto for early access eller til spillet hvis jeg starter det. Problemet er at når jeg skriver inn koden under early access registration jeg fikk med selve 1.0, så får jeg beskjed om at den allerede er i bruk... Og Mog Central vil ikke være oppe før den 27. august.

 

Hvis du har betalt i måneden under 1.0 så skal du ikke trenge å gjøre noe. Du har sikkert klienten lastet ned så logg deg på den og se hva beskjed du får.

 

This is what you should see if you did it correctly.http://imgur.com/AoRN2FT

This is what you should see if you haven't done everything. http://i.imgur.com/38y8eYw.jpg?1

Lenke til kommentar

Og der får jeg desverre siste beskjeden om det. Betalte vel i ca et år før jeg gav meg med 1.0, så jeg forstår ikke helt hvorfor det dukker opp.

 

Edit: Fikk første beskjed før jeg oppdaterte user agreement og lignende, samt begynnte å tulle med dette greiene...

 

Edit2: Hadde FFXIV 1.0 aktivt fra september 2010 til juni 2012. Det burde da være i alle fall tre måneder... :p

Endret av Zetheus
Lenke til kommentar

Veldig klar for å spille igjen nå, har vært helt jævelig å vente fra Open Beta sluttet.

 

Er over på Cerberus selv om noen skal spille der.

Nicket er Walts Eliason.

Var orginalt på Ragnarok men fikk ikke laget noen character der i starten så fant ut at det var like greit å ikke spille på en legacy server.

Endret av Walts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...