Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn

Anbefalte innlegg

Spilte i beta4 og likte spillet såpass at jeg tenker på å pre-ordre. Men siden ser ut til å være under ekstrem last, alt går sakte, og mange klager med folk som aldri får koden/koder som er ugyldige.

Tror dere det er trygt (i den forstand at koden sendes og funker) å pre-ordre nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er levelcap og hvor lang tid tar det å komme seg dit? EDIT: Om man tar det med ro og følger historien?

Jeg har preordra selv via jobben (elkjøp), skulle til å skrive inn koden, men siden er nede... eller, nå funka den, men eneste jeg får opp er følgende: "There was a problem. Please try again later"

Tydeligvis MANGE som har bestillt etter åpen beta i helgen :)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Men jeg har jo ikke fått noen kode ennå, da må jeg vel bare vente?

Noen som kan svare meg på det andre spørsmålet?

Jeg tror jeg har blitt forvirret her og hørt at hvis du ikke registrerer i dag så får du ikke early access?

Jeg fikk min i juni da jeg bestilte hos Gamezone. Hvis du ikke har fått noen enda anbefaler jeg at du ringer og hører med butikken du eventuelt bestilte fra.

Har desverre ikke hørt noe fristen er i dag, prøver å registrere koden min nå men gir bare feilmelding.

Lenke til kommentar

https://twitter.com/FF_XIV_EN

1. Rest assured that our teams are working on the issue and once we have further information, we’ll be sure to update you all!

2. If you receive an error when attempting to redeem your code, we ask that you please wait and try again later.

3. The #FFXIV Pre-Order Code Redemption website is currently experiencing a high volume of traffic which may result in errors being displayed.

Lenke til kommentar

De skriver også på closed beta - siden at de jobber med problemet. Det er svært mange som forsøker å registrere kodene sine for tiden. Det er fortsatt 5 dager til early access, så jeg tror ikke det er noe å stresse over helt enda.

Alastor: Jeg har sett folk anta at det vil ta fem dager å grinde seg til lvl 50 om man virkelig legger alt i det og spiller som en gal. Om du holder samme tempo som de fleste andre vil jeg tro du kan holde på en måneds tid eller noe før du kommer deg til max level i en job, muligens litt mer. Om du bytter mellom flere jobs og tar deg tid til quests, klart at det da tar lenger tid.

Lenke til kommentar

For de som har kjøpt via square enix sin egen nettbutikk (tatt ifra http://ffxivrealm.com/threads/pre-order-registration-is-open.4527/ )

Guys, try and relax. If you have bought from the EU store, they haven't even sent the codes out yet and that is not even the site for EU players to register, it is the NA FFXIV website.

To put your minds at ease, I took the liberty of quickly contacting SE Support as my Time Zone means I never have to wait more than 30 seconds to get into Live Chat. Here are his responses:

You: It says here http://preorder.eu.finalfantasyxiv.com/ that I can now redeem my pre-order Early Access code but I have not received a code after buying from the EU Square Enix Online Store.

SEE Agent Michael: The EU store will send a different set of codes and you would not need to register here. These have not been sent yet but will be sent soon.

You: Ok cool so the EU store hasn't sent the codes out yet?

SEE Agent Michael: I can confirm that these have not been sent yet.

SEE Agent Michael: Is there anything else I can help you with today?

You: Will the email provide a link with the place to register the key, if that site I linked isn't the right place?

SEE Agent Michael: The email should contain all the required information.

You: Fantastic

You: Thanks for your quick and informative replies!

SEE Agent Michael: Thank you for visiting our SQUARE ENIX Support Chat line. Take care and have a good day!

Endret av C3ntur0N
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for den C3ntur0N.

Begynte å lure på om S-E hadde glemt oss pga alle registreringsproblemene de har hatt.

Det hadde jo vært fint om S-E hadde lagt ut denne informasjonen også. Virker som om de ikke har helt kontroll over situasjonen for øyeblikket.

Satse på at EA koden dukker opp iløpet av ett par dager da.

Endret av Makiavelli
Lenke til kommentar

Hei,

Jeg spilte XIV ved launch, men som mange andre så slutta jeg etter kun kort tid.

Men slik jeg har forstått det så slipper jeg å kjøpe a realm reborn. Stemmer dette ?

Og når/hvor kan jeg eventuelt laste ned klienten å spille igjen ? Regner jo med at det blir etter dere med early Access, men hadde vært kjekt å vite.

Lenke til kommentar

hvor skal jeg kjøpe spillet Digitalt`?

Enkleste er vel i Square Enix sin online store, så slipper du å registrere spillet opp mot accounten din. :)

Edit: Men vi har ikke fått early access koden enda.. Regner med at den kommer innen Fredagen.

Endret av C3ntur0N
Lenke til kommentar

Hei,

Jeg spilte XIV ved launch, men som mange andre så slutta jeg etter kun kort tid.

Men slik jeg har forstått det så slipper jeg å kjøpe a realm reborn. Stemmer dette ?

Og når/hvor kan jeg eventuelt laste ned klienten å spille igjen ? Regner jo med at det blir etter dere med early Access, men hadde vært kjekt å vite.

Du trenger ikke å kjøpe det på ny så vidt jeg vet, men det kan sikkert Orbitz eller noen andre som spilte 1.0 svare på :)

Endret av C3ntur0N
Lenke til kommentar

Enkleste er vel i Square Enix sin online store, så slipper du å registrere spillet opp mot accounten din. :)

Edit: Men vi har ikke fått early access koden enda.. Regner med at den kommer innen Fredagen.

Når jeg kjøper spillet, må jeg skirve billing adress og shipping.

Hvorfor det jeg skal jo laste ned spillet ?

Kan noen linke meg den digitale versjonen av FF Realm Reborn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...