duppsko Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Kongespill..... men tok meg 10 timer med "hmmm" før spillet tok tak i meg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ah jeg elsker spillet. Jeg spillte ikke så veldig mye tidligere i betaen, og det var en bevisst handling. Hadde ikke lyst til å "bli lei" av spillet før launch. Kjenner også nå på den at jeg bevisst chiller veldig, ser heller ikke poenget med å rushe til cap level. Tar det veldig med ro og bare koser meg med spillet. Og så tar jeg meg selv stadig i å bare stoppe opp og beundre det, for faen så pent det er! Har ikke spillt et mmorpg som har vært så utrolig grafisk nydelig og polert før. Føler liksom at spillet virkelig lever. Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hehe, er noe magisk med FF! Ble bergtatt av FFXI online når jeg var liten, men hadde jo selvfølgelig ikke nett den gangen.. XIV Online var en flopp som jeg sto over, men med engang ARR ble annonsert gledet jeg meg som en unge! Med alderen så blir man ganske kresen (jeg har i hvertfall blitt det), så å glede seg som en unge sier jo litt Er heller ikke mange, hvis ingen, mmo jeg har vært så hekta på helt fra begynnelsen av Jeg gjorde forresten den feilen å spille alt for mye i closed beta... Syns helt klart Thaumaturge og Conjurer var artigst, men orket ikke helt å begynne på ny som noen av dem, så da ble det Lancer foreløpig + litt små lvling på andre classes i ny og ne mens jeg venter på release/early access Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Dette spillet er klart noe spesielt for FF fansen. Føler at det skiller seg litt fra vanlige MMo på en slags måte. Litt som og spille en avansert og større versjon av FF 12, noe som er bra. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Fått gøye 3102 erroren. He he. Fikk den i natt og ja la meg men den er enda der. Sier jeg er enda logget inn bla bla bla.... Ja ja for vente på launch da Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Mhm, synes spillet i seg selv virker veldig fint, men grafikken skuffer litt synes nå jeg. Har alt på fullt og det ser ikke i nærheten av like bra ut som for eksempel Rift/GW2. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Og Rift/GW2 er jo ikke akurat eye candy heller. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Fått gøye 3102 erroren. He he. Fikk den i natt og ja la meg men den er enda der. Sier jeg er enda logget inn bla bla bla.... Ja ja for vente på launch da Jeg får heller ikke startet. "Unable to complete version check." Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Du må nok laste ned ny Client. Vist du hadde den gamle beta klienten aBaDmAn91... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Pokker så lite info vi egentlig har om spillet XP Nå fant jeg nettop ut at man kan kjøpe seg hus i spillet. Samme med Jobs viste ikke at man kunne bytte klasser hele tiden Og nå hører jeg snakk om stemme skuespill i cutscenes . Pokker dette blir bra ! Noen som vet når denne betaen stenges, nettop startet, beholder man karakteren og hvilken by er best ? Jeg finner ingen info om spillet Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Og Rift/GW2 er jo ikke akurat eye candy heller. Akkurat. Tja, får se om det blir kjøp. Virker som et greit spill ellers. Endret 18. august 2013 av Vannlinjen Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Det meste finner du her: http://www.reddit.com/r/ffxiv/comments/1jy965/beta_phase_4_starts_17th/ Betaen slutter forsåvidt i morgen, karakteren får du beholde, og forhåndsbestiller du så er det early access den 24., altså 3 dager før release. Hvilken by som er best kan jeg ikke svare på da jeg føler jeg ikke har spilt nok i hver enda 1 Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Byene bestemmes ut fra hvilke klasse du velger i starten. Og ja er kun den første storyen der som er forskjellig tror jeg, opp til lvl 15 Men ja ser frem til start neste helg =) De som har preordered, slik som jeg har, kan registrer koden sin først etter den 20.. Men ja som du sier. Føler også at det er mye jeg ikke vet om spillet så blir interessant å se hvordan spillet utvikler seg i løpet av høsten og vinteren Endret 18. august 2013 av Murgel Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Du må nok laste ned ny Client. Vist du hadde den gamle beta klienten aBaDmAn91... Ah okei. Må også huske at de som hadde FFXIV fra før trenger ikke å kjøpe det på nytt. De fleste vet det sikkert, men ville bare si det. Endret 18. august 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Byene er likestilt og det er direkte ingen fordel å velge en forran en annen. Via story quest (som alle bør gjøre) blir du automatisk introdusert til de andre byene innen level 15. Open beta var veldig motiverende og sett fra småbuggs ved mye trykk på serverne så er jeg skikkelig gira til early access/release. Vi er ca 50medlemmer i Midgard FC på Ragnarok (derav 30-35ish er norske) så vil absolutt anbefale flere som ikke har noe imot å starte sammen med andre som er lv50 til å joine oss på samme server. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Og der stoppet serverne. Nå er det bare og vente til spillet endelig åpner på fredagen. Skikkelig bra vibe fra spillerne på serverne, alle var kjempe lei seg. Mens de fleste ikke klarte og vente 1 uke til det kom ut. de fleste møttes på start plassen hvor du kunne se alle si farvel Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Vurderer meget sterkt et kjøp i kveld - er det noen som kom litt uti spillet og kan si noe om hvorvidt storyen var noe særlig? Og gameplay utover de første 10 levlene..? Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Vurderer meget sterkt et kjøp i kveld - er det noen som kom litt uti spillet og kan si noe om hvorvidt storyen var noe særlig? Og gameplay utover de første 10 levlene..? lv15 story cutscenen ga meg frysninger og "film" følelse hvertfall. Vil tro at det blir bare bedre og bedre utover, samt er MANGE av classquestene kjempemorsomme, de har virkelig vært kreative gameplay; ingen som helt vet hvordan det blir da 4man-PT har vært det største contentet liksom og ennå vært en del av opplæringsfasen. De legger opp en god læringskurve med at de implementerer flere elememnt i instancer og bossfights etterhvert man blir høyere level. For en erfaren MMO-spiller kan det nesten føles ut som de babysitter deg litt for godt gjennom de første levlene, men dette er fordi de har fått tilbakemelding på at mange av de første quest og instancene var litt vel utfordrene og "skremmende" Men jeg har stor tillit til Yoshi-P når det kommer til endgame contentet, tror det blir virkelig bra og utfordrende Endret 20. august 2013 av Orbitz Lenke til kommentar
Nanoflare Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Fikk noen klasser til level 20 i løpet av helga. Spillet er ikke utfordrende akkurat nå, men de vil forhåpentligvis legge til hard mode etterhvert. Mange av instansene var som tidligere nevnt mer utfordrerne i fase 2 med større områder, mindre tid og flere bosser. Endret 20. august 2013 av Nanoflare Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Gleder meg bare mer og mer for hver dag som går!! Klarer knapt å vente til helga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå