Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah jeg elsker spillet. Jeg spillte ikke så veldig mye tidligere i betaen, og det var en bevisst handling. Hadde ikke lyst til å "bli lei" av spillet før launch. Kjenner også nå på den at jeg bevisst chiller veldig, ser heller ikke poenget med å rushe til cap level. Tar det veldig med ro og bare koser meg med spillet. :) Og så tar jeg meg selv stadig i å bare stoppe opp og beundre det, for faen så pent det er! Har ikke spillt et mmorpg som har vært så utrolig grafisk nydelig og polert før. Føler liksom at spillet virkelig lever. :)

Lenke til kommentar

Hehe, er noe magisk med FF! Ble bergtatt av FFXI online når jeg var liten, men hadde jo selvfølgelig ikke nett den gangen.. XIV Online var en flopp som jeg sto over, men med engang ARR ble annonsert gledet jeg meg som en unge! Med alderen så blir man ganske kresen (jeg har i hvertfall blitt det), så å glede seg som en unge sier jo litt Er heller ikke mange, hvis ingen, mmo jeg har vært så hekta på helt fra begynnelsen av Jeg gjorde forresten den feilen å spille alt for mye i closed beta... Syns helt klart Thaumaturge og Conjurer var artigst, men orket ikke helt å begynne på ny som noen av dem, så da ble det Lancer foreløpig + litt små lvling på andre classes i ny og ne mens jeg venter på release/early access

Lenke til kommentar

Pokker så lite info vi egentlig har om spillet XP

Nå fant jeg nettop ut at man kan kjøpe seg hus i spillet. :D

Samme med Jobs viste ikke at man kunne bytte klasser hele tiden :D

Og nå hører jeg snakk om stemme skuespill i cutscenes .

Pokker dette blir bra !

Noen som vet når denne betaen stenges, nettop startet, beholder man karakteren og hvilken by er best ?

Jeg finner ingen info om spillet

Lenke til kommentar

Byene bestemmes ut fra hvilke klasse du velger i starten. Og ja er kun den første storyen der som er forskjellig tror jeg, opp til lvl 15

Men ja ser frem til start neste helg =) De som har preordered, slik som jeg har, kan registrer koden sin først etter den 20..

Men ja som du sier. Føler også at det er mye jeg ikke vet om spillet så blir interessant å se hvordan spillet utvikler seg i løpet av høsten og vinteren

Endret av Murgel
Lenke til kommentar

Du må nok laste ned ny Client. Vist du hadde den gamle beta klienten aBaDmAn91...

Ah okei.

Må også huske at de som hadde FFXIV fra før trenger ikke å kjøpe det på nytt. De fleste vet det sikkert, men ville bare si det. :p

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Byene er likestilt og det er direkte ingen fordel å velge en forran en annen. Via story quest (som alle bør gjøre) blir du automatisk introdusert til de andre byene innen level 15.

Open beta var veldig motiverende og sett fra småbuggs ved mye trykk på serverne så er jeg skikkelig gira til early access/release.

Vi er ca 50medlemmer i Midgard FC på Ragnarok (derav 30-35ish er norske) så vil absolutt anbefale flere som ikke har noe imot å starte sammen med andre som er lv50 til å joine oss på samme server.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og der stoppet serverne.

Nå er det bare og vente til spillet endelig åpner på fredagen.

Skikkelig bra vibe fra spillerne på serverne, alle var kjempe lei seg.

Mens de fleste ikke klarte og vente 1 uke til det kom ut.

de fleste møttes på start plassen hvor du kunne se alle si farvel

Lenke til kommentar

Vurderer meget sterkt et kjøp i kveld - er det noen som kom litt uti spillet og kan si noe om hvorvidt storyen var noe særlig? Og gameplay utover de første 10 levlene..?

lv15 story cutscenen ga meg frysninger og "film" følelse hvertfall. Vil tro at det blir bare bedre og bedre utover, samt er MANGE av classquestene kjempemorsomme, de har virkelig vært kreative

gameplay; ingen som helt vet hvordan det blir da 4man-PT har vært det største contentet liksom og ennå vært en del av opplæringsfasen. De legger opp en god læringskurve med at de implementerer flere elememnt i instancer og bossfights etterhvert man blir høyere level. For en erfaren MMO-spiller kan det nesten føles ut som de babysitter deg litt for godt gjennom de første levlene, men dette er fordi de har fått tilbakemelding på at mange av de første quest og instancene var litt vel utfordrene og "skremmende"

Men jeg har stor tillit til Yoshi-P når det kommer til endgame contentet, tror det blir virkelig bra og utfordrende

Endret av Orbitz
Lenke til kommentar

Fikk noen klasser til level 20 i løpet av helga. Spillet er ikke utfordrende akkurat nå, men de vil forhåpentligvis legge til hard mode etterhvert. Mange av instansene var som tidligere nevnt mer utfordrerne i fase 2 med større områder, mindre tid og flere bosser.

Endret av Nanoflare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...