Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn

Anbefalte innlegg

Har delte tanker om å spille på Odin eller Ragnarok.. Hvor har folk tenkt seg og hvorfor? Har foreløpig gamet på Odin, men har på følelsen at Ragnarok kommer til å være mer folksom med årene med flere dedikerte spillere siden det er Legacy og dermed flere dedikerte veteraner og fans. På den andre siden kommer det vel til å være sinnsykt mange arcanists i starten siden det er mange veteraner som bare mangler arcanist classen (var vel ikke tilgjengelig i1.0?). Men så er vel Odin kanskje mer "nybegynner" vennlig?
Er argumentene mine fornuftige eller er jeg helt på bærtur? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heh, ble akkuratt ferdig med å laste ned clienten, lagde en character, valgte odin serveren, tilbake for å endre på character, og nå akspeterer ikke odin flere nye spillere for øyeblikket :( Skal ikke klage siden jeg har storkost meg med betaen, men det er utrolig kjedelig når man har ventet en liten stund for å komme tilbake til Eorzea.. Jeg blir i hvertfall å finne på Odin fremover:)

Lenke til kommentar

Ja, jeg brukte lang tid før jeg fikk tilgang til serveren også. Men er vel sånn man må regne med nå disse dagene og de første dagene rundt launch. Så blir det nok mer problemfritt etterhvert. :)

Heter forøvrig Nevnarion Uchiha, bare å legge meg til dere som spiller på Odin.

Lenke til kommentar

De har vel sagt at man IKKE vil kunne flytte mellom serverne, så dersom det blir en mulighet vil det sikkert eventuelt være noe du må betale for.

Men anbefaler dere å bare vente, refresh serverlisten til dere får tilgang til serveren dere vil ha. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Noen som har spilt mye som lancer og kan anbefale det? som oftest går jeg for mage, enten som healer eller damager. Hadde en thaumaturge og conjurer lvl 20 i closed beta, men etter å ha sett en del på sword art online (anime) så frista det litt å spille som en eller anna melee class :p

Edit: Ble thaumaturge, spiller på Odin,Navn: Quendra Anamara

Endret av C3ntur0N
Lenke til kommentar

Supert! Nevnarion: du må adde meg på nytt (finner deg ikke ved å søke på navnet). Orka ikke starte på nytt igjen som thaumaturge, så lagde heller en lancer. Samme navn fortsatt

Er det flere som er interessert i å starte en guild på Odin? jeg er i hvertfall med

Lenke til kommentar

Alle serverne skal være åpnet for nye characters nå. Vi har et Free Company (guild) gående på Ragnarok og håper flest mulig har lyst å bli med.

Ang om man skal starte på ny eller legacy så er det klart forskellige argumenter for det ene eller det andre. Men jeg mener at MMO handler mest om å ha det gøy i sammholdet du er med i. Klart det er mange arcanists på alle legacy servere men dette er midlertidlig og ikke noe som har innvirkning på deg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...