C3ntur0N Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Har delte tanker om å spille på Odin eller Ragnarok.. Hvor har folk tenkt seg og hvorfor? Har foreløpig gamet på Odin, men har på følelsen at Ragnarok kommer til å være mer folksom med årene med flere dedikerte spillere siden det er Legacy og dermed flere dedikerte veteraner og fans. På den andre siden kommer det vel til å være sinnsykt mange arcanists i starten siden det er mange veteraner som bare mangler arcanist classen (var vel ikke tilgjengelig i1.0?). Men så er vel Odin kanskje mer "nybegynner" vennlig?Er argumentene mine fornuftige eller er jeg helt på bærtur? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Derfor de kryr av Arcanists på Ragnarok ja. Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Etter 4 timer med oppdatering av server liste hvert 3 min. er Ragnarok fremdeles ikke mulig å komme inn på. Blir nok ikke bedre i morgen når resten av betatesterne kommer så får håpe det blir flere norske på en annen server Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg spiller på Odin, så hadde vært gøy med flere der. Ragnarok var uaktuelt for min del, siden den er legacy server. Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 heh, ble akkuratt ferdig med å laste ned clienten, lagde en character, valgte odin serveren, tilbake for å endre på character, og nå akspeterer ikke odin flere nye spillere for øyeblikket Skal ikke klage siden jeg har storkost meg med betaen, men det er utrolig kjedelig når man har ventet en liten stund for å komme tilbake til Eorzea.. Jeg blir i hvertfall å finne på Odin fremover:) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ja, jeg brukte lang tid før jeg fikk tilgang til serveren også. Men er vel sånn man må regne med nå disse dagene og de første dagene rundt launch. Så blir det nok mer problemfritt etterhvert. Heter forøvrig Nevnarion Uchiha, bare å legge meg til dere som spiller på Odin. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jepp bare en server igjen for eu ser det ut til for øyeblikket. er det gratis å flytte mellom servere ved launch? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) De har vel sagt at man IKKE vil kunne flytte mellom serverne, så dersom det blir en mulighet vil det sikkert eventuelt være noe du må betale for.Men anbefaler dere å bare vente, refresh serverlisten til dere får tilgang til serveren dere vil ha. Endret 16. august 2013 av Nevnarion Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Noen som har spilt mye som lancer og kan anbefale det? som oftest går jeg for mage, enten som healer eller damager. Hadde en thaumaturge og conjurer lvl 20 i closed beta, men etter å ha sett en del på sword art online (anime) så frista det litt å spille som en eller anna melee class Edit: Ble thaumaturge, spiller på Odin,Navn: Quendra Anamara Endret 16. august 2013 av C3ntur0N Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 A world transfer service (paid) will be offered 2-3 weeks after launch. Fra http://www.ffxivinfo.com/ Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Okey så han lvl 6 karen min nå er bortkastet han da jaja. For se hva som skjer fremover men tror nok det blir umulig å få laget meg en karakter på ragnarock de første ukene i hvertfall.... Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Sendte en friend invite til deg C3nturON..kunne ikke finne deg Nevnarion.. Hvis noen på Odin ønsker å legge til meg; Navn: Norah North. Er vennelista kun basert på karakternavn? Har jo tenkt til å lage flere karakterer Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Supert! Nevnarion: du må adde meg på nytt (finner deg ikke ved å søke på navnet). Orka ikke starte på nytt igjen som thaumaturge, så lagde heller en lancer. Samme navn fortsatt Er det flere som er interessert i å starte en guild på Odin? jeg er i hvertfall med Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hmm, har ikke helt skjønt hvordan det fungerer enda. Har ikke vært online siste timen nå, så vet ikke om det har noe å si, men skal prøve å adde dere og se om det funker bedre. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Flotte greier Ser deg nå når du er online Nevnarion. (prøvde å søke) Men nå er det kvelden, kanskje vi kan få igang et party i morgen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Høres bra ut det, ser ut til å funke greit nå så. Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg er mest sannsynlig med på et party i morgen utpå ettermiddagen/kveld/natt med mindre det skjer noe anna Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Alle serverne skal være åpnet for nye characters nå. Vi har et Free Company (guild) gående på Ragnarok og håper flest mulig har lyst å bli med. Ang om man skal starte på ny eller legacy så er det klart forskellige argumenter for det ene eller det andre. Men jeg mener at MMO handler mest om å ha det gøy i sammholdet du er med i. Klart det er mange arcanists på alle legacy servere men dette er midlertidlig og ikke noe som har innvirkning på deg selv. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Da alle EU-servere var fulle i går da jeg startet opp med unntak av Shiva, er det der jeg nå holder til. Jobber litt i helgen, men er nok pålogget utover søndagen om noen er lysten på å bli med. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Liker spillet godt så langt. Bare håper det er bra end lvl content også. Og at det ikke går i samme fellen som swtor. Der man satser på at folk lvler opp alle klassene etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå