Fred7555 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Mange som enda spiller det Kontoen er delt mellom alle enhetene, så du kan fint bruke samme konto på PC og PS4 så lenge du har kjøpt spille til begge enhetene. Endret 27. desember 2014 av Fred7555 Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Er mange som spiller enda ja. Vet ikke helt hvor de norske er, jeg gikk etter RP server og spiller på Balmung Housing er noget for dyrt å starte over med til at jeg flytter på meg Lenke til kommentar
Svar Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Skal vi prøve å blåse liv i denne da?Eneste store FF14 tråden jeg fant Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Synes spillet har blitt gørrkjedelig. Er jo egentlig ARR 2.0. Liker å stikke innom når det kommer ny oppdatering, men klarer ikke å spille sammenhengende. GW2 er mer festlig synes jeg. Endret 2. oktober 2015 av Vannlinjen Lenke til kommentar
Svar Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Synes det er kjempegøy jeg, men er heller ikke ferdig med storyen enda heller. Blir vell litt på max level som MMOer flest, mye det samme om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå