White Collar Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Skal til å begyne med å spill final fantasy, men lurte på hva slags server som har flest norsk spillere? Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har over 50 norske medlemmer samlet i samme guild på Ragnarok Lenke til kommentar
White Collar Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Snusket litt gjennom tråden, virker som at det er midgard som er stormakten her så har sendt inn en applikasjon for å bli med i guilden. Satser på vi snakkes in-game om ikke så lenge Lenke til kommentar
pRemade Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har dere begynt med coil progression? Er i en FC nå som er litt for seriøs, har relic og full DL som WHM. Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Vi er god blanding. Vi ha en Coil gruppe som jobber med turn 5,noen andre som sliter med turn 4 og prøver å oppfordre flere til å bli med slik at vi har flere samtidige grupper per uke som kan gjøre Coil. Og på tanke med at man trenger 24 folk til crystal tower ved 2.1 patchen. Men vi ønsker 'casual' folk som ikke har mulighet til å spille like mye skal og være med på laget da vi har et veldig godt samhold og stemning i fc. Lenke til kommentar
pRemade Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Hva er raidtidene for de i turn 5? Endret 7. november 2013 av pRemade Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Alt etter hva som passer. Som regel mandag , tirsdag, fredag. Vi bruker påmelding og agenda for koordinering slik det passer for flest 1 Lenke til kommentar
pRemade Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Den er grei, tipper tidene er fra 19:00ish og utover? Tenker å skifte over uansett, men blir ikke før i slutten av neste uke! Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Min gruppe samles 1730 og starter så fort alle er klare. Men andre begynner kl20. Så det varierer mellom gruppene Men det er ikke et hardcore raiding guild bare så det er sakt Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Midgard er en fantastisk FC, folk er veldig hjelpsom. Lenke til kommentar
pRemade Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Min gruppe samles 1730 og starter så fort alle er klare. Men andre begynner kl20. Så det varierer mellom gruppene Men det er ikke et hardcore raiding guild bare så det er sakt Takk for svar, regner med at jeg kontakter deg nærmere ut i neste uke! Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 ingen andre som spiller på andre servere da? moogle f.eks,, spiller på en NA server, vurderer sterkt og transfere, men vil ikke på en legacy server siden du ikke kommer ut derfra igjen. Lenke til kommentar
White Collar Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 nu har jeg blitt med i midgard på guildwork nettsiden, men hvem må jeg ta kontakt me på FF XIV får å få inv til guilden i selv spillet? btw, skal jobbe i dag, men skal ta meg en dag til å snakke med folk å bli litt kjent med dere Lenke til kommentar
pRemade Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 ingen andre som spiller på andre servere da? moogle f.eks,, spiller på en NA server, vurderer sterkt og transfere, men vil ikke på en legacy server siden du ikke kommer ut derfra igjen. Spiller selv på Cerberus Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 nu har jeg blitt med i midgard på guildwork nettsiden, men hvem må jeg ta kontakt me på FF XIV får å få inv til guilden i selv spillet? btw, skal jobbe i dag, men skal ta meg en dag til å snakke med folk å bli litt kjent med dere Du kan ta kontakt med følgende for å få invite Zozma Facinaturu Maetislet Fhildhemsyn Waterboy Lamictal Gaderian Blackheart Dimmbidla Tibnir Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 ingen andre som spiller på andre servere da? moogle f.eks,, spiller på en NA server, vurderer sterkt og transfere, men vil ikke på en legacy server siden du ikke kommer ut derfra igjen. Du kan lage en alt å se litt hvordan det er og se om det er verdt å bytte over Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg byttet selv fra non-legacy til Ragnarok Legacy, der Midgard holder til. Kan gi et kort inntrykk av hvordan jeg opplever byttet fra Shiva. Så langt er det liten forskjell å merke egentlig. Økonomien er mer stabil, og folkene virker å være mer av gammel FFXI-årgang. Det er mindre tullprat og WoW-stemning i chat/shout, og tålmodigheten er større. Men enkelte holder naturligvis høyrere nivå i flere jobs og crafts. Og ja, det finnes elitister som krever party med veldig bra gear til endgame dungeons. Men, Midgard er så pass stort at det er fullt mulig å få til ting med FCet. Folk der er så langt veldig hyggelige og hjelpsomme. Jeg har ikke angret på byttet dit et sekund så langt. Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg er i gilgamesh. Har inntrykk av at jeg er eneste norske der. Men morro Lenke til kommentar
fantimans Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Tenkte å gå igang med FFXIV i romjulen, er det fremdeles noe liv i noen norske laug? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Vil si det er godt med liv hos Midgard på Ragnarok Har ikke angret et sekund på flytting min fra Cerberus til Ragnarok og Midgard. Fantastisk FC med et godt community, med hjelpsomme og morsomme folk. Anbefaler å sjekke ut linken under for mer info om serveren og FC'et https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1533265&view=findpost&p=20862127 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå