El Fantasma Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Kjøpte spillet digital i går ettermiddag. Lastet ned klienten, og så ca 8,5 GB data. Fikk produktnøkken (early access code) med en gang på mail. Logget inn for første gang rund halv 9 i morges. Laget en Gladiator på serveren Odin. Ingen kø. Spillte 3-4 timer, ble lvl 10 før jeg logga ut. Fungerte helt knirkefritt. Ingen DC, ingen kø, ingen merkbare bugs/clitces. Noen som vet om norsk guild på Odin så er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Sykt så mye man kan mekke med i menyen. Man kan tilogmed fokusere på en fiende slik at man ser kampen fra et helt annet perspektiv. Og til alle som ikke har fått koden, sjekk søppelpost. var der jeg fikk min kode. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ser den. Liker egentlig ikke å betale abonnent selv heller, men alternativet er sjelden så mye bedre. Spiller Neverwinter, Marvel Heroes og Path of Exile, og alle er 'gratis' på papiret. I realiteten er det mer "Hm... bare en femtilapp for en armored bear? Og det vil hjelpe, så... *kjøpe*" "Aaargh, liten plass i inventoriet. Her går enda en femtilapp for en bag til." og så videre. Gratis spill har en tendens til å bli litt dyre. Ja, spiller vel egentlig ikke "f2p" games av den grunn Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jaja, jeg får fortsatt ikke logget inn på Shiva . Fullt erre og ferdig med det. Samme med alt-karakteren jeg hadde på midgardsormr, fullt der også. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Plukket opp på posten nå *Installerer nå* (Fin artbook som fulgte med) Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hmm, ser ut som om jeg har mistet alt som var equipped i 1.0. Fant det ikke hos "salvager" folkene... Er det noen andre som ikke får bonus items? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Siste talen på launch dagen. Rørende. synd at det ikke er tekst Endret 27. august 2013 av Realzi 1 Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 "This World is currently full. Please wait until an opening is available and try again." i fem timer i strekk nå. [NA] Sargatanas (Legacy) - kjekt å se at serverne er befolket ihvertfall, så til de grader. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Fremdeles ikke fått keyen min, så ser ikke ut til at jeg får brukt fridagene på spilling Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg slet veldig med å komme inn i går kveld, så ble meget overrasket nå tidligere i kveld når jeg kom inn på andre forsøk. Var vel heldig. Tør ikke logge ut igjen nå. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Lagde selv en ny character i en JPN-server, og er glad for det. Er det plass på EU-serveren, så spiller jeg der. Er det fult, så spiller jeg på den andre i Japan, hvor det aldri er fult og alt funker. Føler jeg for å beholde characteren på JPN, så overfører jeg den til en EU-server når problemene forsvinner. Er også glad jeg bestile en fysisk versjon av spillet. Kostet ca. det samme, fikk den i posten med alle kodene og alt på fredag, og inkludert Helm of Light (pga. Nordic Version). Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Fremdeles ikke fått keyen min, så ser ikke ut til at jeg får brukt fridagene på spilling Sjekk søppelpost Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Så tipset ditt lengre opp i tråden og sjekka søppelposten da, men dessverre ingenting som har kommet. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Da ble jeg kasta ut av serveren og kommer ikke inn igjen. Mistenker maintanance, synes jeg leste noe om det da jeg logget inn. Lenke til kommentar
Zaphirre Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Godt at de fikser på ting! Digger spillet, gleder oss til å følge det videre. Hvis noen er interessert så har vi en svensk/norsk guild på Cerberus - http://forum.square-enix.com/ffxiv/threads/68254-Aesir-Online-Community-Gaming-(Swedish-Norwegian . Serveren er nede for nye karakterer. Men kan jo være det er noen som allerede er der? Lenke til kommentar
pRemade Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Kjøpte spillet i dag, skal spille det så raskt jeg får hovedkort og cpu i posten. Hvilke servere er tilgjengelig for nye spillere? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Endte opp med å ikke velge server igår, siden "alt" var fullt, men vurderer å bare kaste meg på en som er åpen idag. Frister litt å ikke velge en Legacy-server for å ligge mer likt med andre spillere (level osv). Men samtidig litt kjedelig å ikke møte noen norske.. :/ gaah, vanskelig å bestemme seg. Noen her som er helt nye og ikke velger Legacy-server, isåfall, hvilken da? Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Endte opp med å ikke velge server igår, siden "alt" var fullt, men vurderer å bare kaste meg på en som er åpen idag. Frister litt å ikke velge en Legacy-server for å ligge mer likt med andre spillere (level osv). Men samtidig litt kjedelig å ikke møte noen norske.. :/ gaah, vanskelig å bestemme seg. Noen her som er helt nye og ikke velger Legacy-server, isåfall, hvilken da? Det er sannsynligvis flere på 50 om en uke på de nye serverne også. Det er massevis av nye folk på Ragnarok så det er faktisk ikke så ille å lage char på en legacy server. Når du bruker duty finder til å finne random gruppe til group content så settes det sammen av både nye og legacy servere. Vi har et skandinavisk guild på Ragnarok med 73 medlemmer atm; http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/freecompany/9237023573225242624/ Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det er sannsynligvis flere på 50 om en uke på de nye serverne også. Det er massevis av nye folk på Ragnarok så det er faktisk ikke så ille å lage char på en legacy server. Når du bruker duty finder til å finne random gruppe til group content så settes det sammen av både nye og legacy servere. Vi har et skandinavisk guild på Ragnarok med 73 medlemmer atm; http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/freecompany/9237023573225242624/ Ja, det er Ragnarok jeg har lest en del skal på, så vurderte å "vente" på plass der. Hvordan er det idag?, kjedelig om enn må vente helt til helga på få komme inn. :/ Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Så akkurat at de hadde stengt ned nettsalget av spillet for å dempe på køene. Forhåpentligvis hjelper det alle dere som sliter med å komme inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå