Alastor Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg ble kastet ut og kom ikke inn igjen for ca 2 timer siden. Så får håpe denne maintenancen her fikser opp . Uansett - helvetes mye klaging og sutring fra folk på det offisielle forumet. Har de aldri vært med på en release av et MMO før? Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Ja virker som det er en gjeng med fjortiser på det forumet og en haug med hovene Legacy spillere. Lurer på hva de hadde gjort under en release som den Anarchy Online hadde, hodene deres ville vel ha eksplodert. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Yesss, kan endelig spi.... maintenance... fuck 'em... Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Estimated time for å være oppe igjen er klokka 12. (3am PDT)Edit; Serverne gikk akkurat opp igjen mens jeg skrev dette.Får bare smøre oss med tålmodighet og håpe det faktisk er i orden nå. Kjedelig å ikke få fortsatt main storyen pga instance trøbbel.Then again får jeg lvlet mye som fisherman LvL 24 fisherman og 23 arcanist for øyeblikket. Endret 25. august 2013 av Thyristor Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Fikk bare så vidt komme inn i går, så husker ikke alle klassene og levelsene mine. Men er ca lvl 10 Conjurer, lvl 4 Archer og Lancer og lvl 11 Leatherworker. Når vi slipper inn igjen har jeg tenkt å prøve en Marauder, men mest for å teste den andre byen. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Instances virker foreløpig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Jeg kommer ikke inn - "Server is full" . Jadda.. Endret 25. august 2013 av Alastor Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Jeg kommer ikke inn - "Server is full" . Jadda.. Sto at de skulle gradvis åpne serverne for trafikk til de fant ut hvor grensa lå for instance serverne og så jobbe videre derifra. For de av dere som ikke har sett den enda; Kommer opp om man venter et minutts tid i hovedmenyen i spillet. Endret 25. august 2013 av Thyristor Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Fikk man beholde spillfiguren sin fra beta? Har ennå ikke kjøpt spillet. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Fikk man beholde spillfiguren sin fra beta? Har ennå ikke kjøpt spillet. Man får beholde karakteren sin fra Open Beta (Phase 4 som var forrige helg) og om man har en Legacy konto (altså spilte 1.0) men ikke noe av det som er gjordt før. 1 Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Er det verdt å kjøpe denne gang? Lysten på et nytt mmo jeg ikke avslutter etter en uke... Fortsatt ikke noe som har overgått Everquest. 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Man får beholde karakteren sin fra Open Beta (Phase 4 som var forrige helg) og om man har en Legacy konto (altså spilte 1.0) men ikke noe av det som er gjordt før. Flott Takk for svar. Er det verdt å kjøpe denne gang? Lysten på et nytt mmo jeg ikke avslutter etter en uke... Fortsatt ikke noe som har overgått Everquest. Jeg vil tørre å påstå at det er verdt å prøve. Selv om jeg ikke ble helt oppslukt av spillet, så virker det bedre enn de fleste andre MMOer for øyeblikket. Skal selv bestille det nå Endret 25. august 2013 av Vannlinjen Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Kan man HOPPE denne gangen? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Er det verdt å kjøpe denne gang? Lysten på et nytt mmo jeg ikke avslutter etter en uke... Fortsatt ikke noe som har overgått Everquest. Nå snakker du sikkert om EQ1, men uansett, jeg har vært stor fan av Everquest 2 i mange år. FFXIV er det som har vært nærmest det ihvertfall. Jeg anbefaler ihvertfall spillet. Men det er slow-paced i forhold til andre MMO så det vil ikke falle i smak for alle. Og ja, denne gang kan man hoppe Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Nå snakker du sikkert om EQ1, men uansett, jeg har vært stor fan av Everquest 2 i mange år. FFXIV er det som har vært nærmest det ihvertfall. Jeg anbefaler ihvertfall spillet. Men det er slow-paced i forhold til andre MMO så det vil ikke falle i smak for alle. Og ja, denne gang kan man hoppe Great! Snakket om EQ1 "The One And Only". Liker slow paced. Håper bare at alt ikke er lagt om som et manus jeg skal gjennom. Ala WoW og alle andre i ettertid. Liker litt hva skal man si.. "Sandbox-preg". Vil lage min egen historie, og ikke måtte gå fra A-B som de fleste Single player-spill. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) For de av dere som ikke har sett den enda; Kommer opp om man venter et minutts tid i hovedmenyen i spillet. Nydelig. Har sett den før, men den tåler fint et gjensyn. Interessant nok tenkte jeg ikke over hvem karakterene var da jeg så den første gang, fordi jeg ikke hadde prøvd spillet da. Men hun dama med bånden foran øynene og han lille fyren har jeg faktisk møtt i spillet. Er det verdt å kjøpe denne gang? Lysten på et nytt mmo jeg ikke avslutter etter en uke... Fortsatt ikke noe som har overgått Everquest. Tja, det er mye av det samme som Everquest 2, WoW og så videre. Elder Scrolls Online kan kanskje bli et nytt sandbox MMO, men jeg tviler litt. Ellers har vi jo EverQuest Next, så klart. Men jeg vil påstå FFXIV er et av de beste MMORPGene pr i dag. Edit: Kom inn på Phoenix-serveren. Den er vel like bra som de andre. Endret 25. august 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Tøft. kjøpt, og snart patchet. Får vel teste om denne Pugilisten er noe. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Bare vær forberedt på at han duden i introen er noe av det mest creepy jeg har sett. Tror der noe med de vanvittig lyse øyene og det seriøst stive smilet. Hater fyren. Ser keybinds er lagret til kontoen nå? Interessant. Det ble lagret på karakteren i open beta. Det gjør det mye enklere nå å lage flere karakterer, selv på en annen server. Endret 25. august 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Huff, jeg sitter fast på en japansk Legacy server. -.- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Og da er vi nede igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå