eugenie Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Har brukt outlook i mange år, men på min nye laptop vil jeg bruke thunderbird. På min stasjonære maskin importerte jeg alt fra outlook til thunderbird. På min nye laptop har jeg altså ikke outlook, så hvordan flytte thunderbird med alt innhold over til den bærbare maskinen? Gidder ikke installere outlook på den bærbare, kun for å importere det til thunderbird, for så å avinstallere outlook igjen. På min stasjonære maskin kjører jeg windows xp, mens på min nye laptop har jeg windows 8 Hvordan gjøre dette enklest? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Du kan jo bruke google, thunderbird backup mail nå vet jeg ikke hvor godt MozBackup virker, men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 +1 på MozBackup! Nå er det riktignok nok noen år siden jeg brukte dette (prøver å få folk over på nettmail), men den gang fungerte det utmerket! Er det ikke innebygd eksport/import i Thunderbird? Lenke til kommentar
eugenie Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Skal prøve meg frem og se hva jeg finner ut av. bruker outlook for det meste, men på laptopen skal jeg altså over til thunderbird, tenkte jeg... så jeg er litt ny på den hva det gjelder import og eksport :-) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 MozBackup er topp både for Thunderbird og Firefox! Velg hva du vil ta backup av og flytt fila til ny maskin. Installer Thunderbird/Firefox + MozBackup og alt blir som du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå